mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Åhhhh endelig kan jeg snike meg over. Har bekkenløsning og er 100% sykemeldt, så tiden går litt sakte... Men i dag kan jeg gledelig forlate dere.... Lykke til alle sammen. Vi sees snart:o))
:*lillefru*:har født*: Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer med fullgått 2.trimester....det laaaaaange! Ønsker deg masse lykke til i 3.trimester ) Hopper over om ca 5 uker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå