Gå til innhold

Det lukter litt rart fra musa mi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nei, det er ikke en sykdom. Det sjekket jeg for kort tid siden. Riktignok hadde jeg klamydia da, men jeg fikk medisiner for det og siden har jeg og mannen brukt kondom. Så som sagt ; Noen sykdom er det nok ikke.

Men sånn bakteriell vagianose (heter det det?) - får man en litt annerledes lukt da? Jeg har ikke merket det selv, men min kjære sier det.. :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har bateriell vaginose så kan det lukte litt fisk av den..

Det kan også lukte litt annerledes dersom du har sopp..

Skrevet

Bakteriell vaginose. Kjennetegnes med "råtten fisk"-lukt, spesielt under samleie. hvit/gulaktig utflod. Klør ikke. Finnes medisin.

Candidia infeksjon(sopp). Hvit kornete utflod, klør veldig. Stikkpiller og krem uten resept på apoteket.

Husk at begge parter bør behandles, spes ved sopp.

Dette er ikke blant de sexuelt overførbare sykdommene(da du kan få de helt alene), men dersom partneren ikke behandles, så kan du lett få det igjen.

Skrevet

Hi her.

Må jeg til legen, eller kan jeg bare ta meg en tur på apoteket?

Skrevet

Dersom det er Bakteriell vaginose, så må du til legen for å få resepten. Men ikke dersom der er sopp:)

Og husk at dersom du er usikker på hva det er, så kan legen hjelpe deg å finne det ut:) Er jo liten vits i å ta medisin, dersom det er noe helt annet en det medisinen er for;)

Skrevet

De har på apoteket. Både til behandling av bakteriell vaginose ( går jo reklame om det på TV hele tiden jo) og for sopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...