Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Ventet i maaaange uker.. Skulle ta 2 uker, men ser ingenting til batboksen og flaska med navn på;( Vi har måttet kjøpe en eksta av hver for å ha i bhg, siden jeg ikke har fått bestillingen min av deg.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 jeg venter også i spenning på den
Bie&babylove:-) Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Da er vi to...... Jeg venter også på matboks med navn!!!
Mom2Two Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Går det ikke an å sende en pm i stedet for? Litt teit å legge det inn så alle leser det. Bare en tanke. Jeg fikk i hvert fall varene superkjapt når jeg bestilte der, og veldig pent innpakket:-)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Jeg bestilte for 6 uker siden...hva skjer? Så det er flere her ja.. Har jo betalt og alt..
*Anonymus Maximalus* Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 LOTP har reist på ferie i dag. Mulig det har tatt litt ekstra tid pga flytting av butikken??
Gjest Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Jeg mente ikke å sverte henne i det hele tatt, og tenkte dessverre ikke på å sende en pm.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Jeg fikk en mail for 5 uker siden.. da stod det at det ikke skulle ta mer enn 14 dager fordi ho var utsolgt.
*Anonymus Maximalus* Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Det beste er jo å sende en mail til butikken. Selvom hun er bruker her inne, og selvom hun svarer på spørsmål her inne, så har jo ikke denne siden noe med butikken hennes å gjøre.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 Jeg har sett at alle som er her inne og som har kjøpt fra henne, skriver her, så tenkte ikke over det... men skal skrive en mail. Hun har da selv skrevet på disse trådene..
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 LOTP er ikke den som unnlater å sende folk varer. Det er super service der. Har forøvrig fått min matboks for lenge siden, men vet det egentlig var litt venting på de. Vet at LOTP maser på leverandørene og forhandlerene dersom de ikke leverer i tide, så kan garantere at hun ikke har unnlatt å levere pga. sløvhet. Har bestillt av henne ved flere anledninger, og varene er på plass i løpet av to-tre dager maks. Hun har også sendt hyggelige ting fra butikken i postkassen min, alltid like pent pakket inn! Men, det går jo an å kontakte butikken istedet for å skrive slikt her. Selv om LOTP er på ferie er det jo fortsatt en annen i butikken. Hilsen meget fornøyd kunde
Gjest Skrevet 9. september 2008 #12 Skrevet 9. september 2008 Jeg skrev jo over at jeg skulle gjøre det.. og at jeg ikke tenkte på det. Er så vant med innleggene her inne, og det har alltid være greit for henne å svare slik. Flott at du er fornøyd, det hadde jkeg vært om jeg hadde fått tingene mine også Som du ser, er jeg ikke den eneste som ikke har fått det jeg skulle ha hatt. Om det er dårlig sevice eller ikke, har jeg ikke sagt noe om... Men det hadde vært greit med en beskjed slik at jeg visste at min bestilling ville komme. Det er jo 6 uker siden jeg bestilte og over 5 uker siden varen skulle ha kommet. Håper hun har det flott på ferie;) Og jeg skal ta det på mail heretter.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #13 Skrevet 16. september 2008 Hei, jeg tar det ikke tungt opp. Er like frustrert selv over matboksene. Kan du sende meg en pm eller mail så jeg får sjekket spesifikt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå