Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 De siste dagene virker det virkelig som om frøkna mi har krypi skikkelig oppover mot ribbeina! Noen ganger kjennes det ut som om hun har tredd beinet under ribbeina mine, og ligger skikkelig å knuger. En smule ubehagelig ja. :/ Kjennes og ut som jeg har fått veldig mye mer press på lungene i det siste, om jeg har fått før. Kan hun ligge såpass høyt oppe at hun gjør det, eller er det litt tidlig ennå? Jeg har og mensmurringer i magen fra tid til annen nå. Er dette normalt såpass "langt" ute i svangerskapet, eller er det mest i begynnelsen dette er vanlig? Takker for alle svar og erfaringer!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Ang mensmurringer så hadd ejg dette helt fram til fødsel sist gang, så det tror jeg ikke er noe å uroe seg for. Og om ho ligger så langt oppe det vet jeg ikke, men husker det var rundt den tiden det beg å kjennes ut som hele plassen foran ble brukt ja:) Lykke til;`)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå