Gå til innhold

Jobb uten utdannelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som ikke har utdannet dere enda.

Hva jobber dere med?

Jeg skal ut i jobb etter permisjonen, fordi jeg ser at den økonomiske situasjonen ikke tillater at jeg studerer med en gang. Hvilke jobber kan man få seg der man kan jobbe seg litt opp i systemet? Jeg har fullført videregående, men har ikke noe særlig jobberfaring.

Det eneste jeg er sikker på er at jeg ikke skal jobbe med salg av noe slag, verken i butikk eller telefon. Hva kan jeg jobbe med uten utdannelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på posten. De betaler godt også.

Skrevet

Hva slags utdannelse vil du ev. ta senere?--

Skrevet

Jeg har hode til det meste, og tar ting VELDIG lett. Jeg aner ikke hva jeg skal studere.

Jeg ser for meg at jeg kan jobbe innenfor de fleste felt, utenom omsorg. Jeg har alltid vært skoleflink og involvert meg mye i skolepolitikk o.l. Har alltid vært selvstendig og hardt arbeidende. Tror jeg kan trives i de fleste yrker, så lenge jeg har greie arbeidstider og mennesker rundt meg.

Vært hjemmeværende noen år nå og prøvde meg et år som fotostudent. Dette er lidenskapen min, men ikke noe særlig smart yrke når jeg vil ha familien først. Det er i utgangspunktet dette som er viktigst. Foto er en deilig hobby, ikke et yrke for meg!!

Jeg er en god leder.

Ellers er posten helt uaktuellt.

Skrevet

Hva med barnehageassistent da? Hvis ikke du mener det går under omsorg, da. Veldig greie tider, og mange mennesker.

Skrevet

Kontormedarbeider/resepsjonist

Enklere sekretærarbeid

Barnehageassistent

Avisbud

Assistent på SFO

Skrevet

Jeg tror du er ute etter noe du ikke kommer til å få her... Folk har rett og slett ikke nok greie på det du spør om... det ser du på forslagene så langt :-) Lykke til med å søke informasjon mer relevante steder ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...