WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Negativ......( Åh, er bare i 1.pp, men jeg var så sikker på at jeg var gravid! Tror det nesten ennå faktisk.. Tanta har ikke kommet. så jeg klamrer meg fast i håpet.. Jeg har så mange symptomer, derfor var jeg sååå sikker på at spira satt... åh.. føler at jeg er gravid altså- kommer bare ikke over det. Men jeg slutta på pilla for 1 måned siden, fikk mensen 4 dager etter som varte i 1 uke, og da regnet jeg med at EL kom 14 dager etter det. Men det kan jo hende den er forsinket, så jeg kanskje ikke er så langtpå vei da.. vet ikke jeg.. er vel bare å vente og håpe at tanta ikke kommer, og teste igjen om noen dager Tok CB vanlig test. Ska ikke de være ganske sikre da? Har det noe betydning på testen om jeg tar en i morra også? Dette ble mye greier, men ble så blæææ...!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 ååå det er jo så innmari kjedelig når man egentlig er sååå sikker. :-( Men det er jo enda håp da.....så lenge tanta holder seg unna hehe Har jo lest om dem som ikke får positiv test før en stund etter IKM, så så lenge det ikke er Tante på besøk så er det håp! :-) Lykke til
Dotten Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Huff da.....men som du skriver, så lenge tanta ikke har kommet er det jo enda håp. Det er det som er så dumt med å henge her inne. Man kjenner alltid litt ekstra etter, og "finner" en haug med symptomer. Nå sier ikke jeg at du ikke har symptomer altså Det er jeg sikker på at du har. Men man blir rett og slett litt på styr av denne babylagingen Du er jo i første pp enda, så ikke gi opp... He, he. Jeg er i min 27. pp!!! Men heldigvis har vi ei jente som fyller 3 år straks....! Ta gjerne en test i morgen også. CB sine tester skal være å stole på de, men det hender at noen damer er litt sene med å produsere HCG, så de rett og slett ikke tester positivt før mange dager over ikm. Lykke til
monca*84*j12 Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 heihei... Jeg føler med deg... Ikm i dag jeg også, men negativ qr nå i morges... Kjipt.. Men som deg, ingen tr enda... Jeg tenker liksom at siden testen er negtaiv så kan jo tanta bare kommer, så jeg kan komme me over i neste pp... Men... du kan trøste deg med at den første pp alltid er kjipest... håper du ikke blir her inne like lenge som meg, men ppëne blir faktisk enklere og takle... 1pp er man såååå spent og overivrig, det er nesten helt j****.... Lykke til, håper du snart får pos test snart=)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2008 Takk for svar alle sammen:) Håpet er jo langt ifra ute og det er jo ikke annet å gjøre enn å vente. Selv om det er rimelig kjedelig.. Jeg har ei datter på 2 år fra før av, og da gikk jeg på p-piller før jeg ble gravid da også, men da fikk jeg ikke mensen igjen før jeg var gravid! Så den satt på første El.Sikkert derfor jeg er LITT utålmodig og regner med at det skal skje på første forsøk denne gangen også. Men det er jo langt ifra sikkert. Så man kan få positivt svar flere dager ETTER IKM? Hmm.. vet ikke om jeg klarer å vente "mange dager", så mulig jeg tar en test i morgen tidlig.. får se:) Lykke til dere også, håper spira sitter snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå