Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Denne gangen på sunnmøre! Søren assa, nå beggynner jeg å kjenne at fortvilelsen kommer! Nå vet jeg selvsagt veldi lite om denne saken, men kan nok tenke meg at de må ha hatt litt problemer fra før! Noen etater burde virkelig sette seg ned å legge hodene ihop å prøve å finne noen tiltak på hvordan man kan fange opp sånne "bomber" før det går for langt!!!! Jeg aner ikke hva som kan gjøres! Jeg bare håper at barna/barnet som sitter igjen får den hjelpen de trenger!!!! Sånn det var mitt hjertesukk!!
Gjest Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Vettu,der er så mye dritt i verden for tida.... Det er familiedrap,det er mannfolk som stenger inne samboeren/dattera og misbruker de i mangfoldige år. Jeg fatter ikke at det går an!!! Hva har skjedd som har fått disse folka til å bli så skrudd??? Åssen har verden blitt sånn??
Gjest Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Ja det lurer jeg og på!!! Så la oss få et svar!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå