crissy Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg har termin nå på fredag og magen har sunket for en ukes tid siden. Likevel sliter jeg med å puste ordentlig. Når jeg puster vanlig føles det ut som om jeg sakte men sikkert ikke får nok luft og må derfor trekke et ordentlig magadrag for å komme meg ovenpå igjen. Dette gjør jeg hele dagen og sliter med å sovne på kvelden.Vet jo at det er normalt å være tungpustet på slutten, men var ikke så ille sist jeg var gravid og i tillegg så sliter jeg med angst, noe som gjør det værre. Noen som sliter med det samme??
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Ja, jeg sliter med det samme. Nå er magen min ganske høy enda...Har fem uker igjen. men synes også det er helt forferdelig dette med pusten. Samme hvordan jeg prøve å ligge så er d tungt å puste og jeg må snu på meg eller bare stå opp... Tar også disse magadragene gjennom dagen.. men det er heldigvis snart over:) Vi får glede oss over det:)
Bare meg... Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Kan sikkert være lurt å få sjekka blodtrykket om du ikke har gjort det. Jeg har både dette svangerskapet og forrige kjent at jeg har fått forhøyet blodtrykk med urolighet i kroppen og at jeg ikke fikk pusta ordentlig ned. Kan jo selvfølgelig bare være at det er dårlig plass og, men det er et lite tips. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå