Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Hvordan er utfloden deres på slutten av svangerskapet. Jeg er 35+4, og har de siste dagene hatt hvitaktig tykk utflod. Utfloden har forandret både farge og konsistens nå på slutten. Er dette vanlig, eller er det slimproppen som er i ferd med å gå? Det lukter ikke noe særlig, det er ikke vondt å tisse, kløe eller noe, bare masse hvitt som kommer ut. Nesten sånn at det drypper.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Du kan jo ha sopp likevel. Det er ikke uvanlig å få sopp på slutten av svangerskapet. Slimproppen er som regel brunlig med blod i, så det er nok ikke den. Den er seig og fargen er omtrent som karamell.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Jeg har det også slik. Mye hvit utflod. Litt tykk ja men ikke klumpete på noen måte. Kan renne nesten. Tror det er helt normalt. Jeg liker det ikke! Hater utflod og føler meg ikke så ren med den. Men bruker truseinnlegg og dusjer ofte nedentil, så går det greit. Mener det var slik forrige gang jeg var gravid også. Er i uke 35 jeg nå, og det var vært slik en stund. Gleder meg til dette er over! Sopp klør og man blir gjerne litt sår av det også. I tillegg til hvit klumpete utflod.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Det er nok vanlig utflod, og ikke slimproppen. Når proppen går, pleier det å følge med litt blod. Ikke alltid, kanskje, men det er uansett litt tidlig at den går. Har også samme type utflod, og jeg er bare i uke 33.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå