Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg er gift, men har hatt forhold til 4 andren siste to mnd. Nå er jeg gravid, men aner ikke med hvem. 2 av dem er mørkhudede, men mannen min er hvit. Hva skal jeg gjøre.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 hehe, for det første kan du jo slutte å tulle!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Ja, som man reder ligger man. Regner med dette er et tulleinnlegg, men kan jo svare hva du bør gjøre om det hadde vært sant: Ta abort, et barn fortjener ikke å leve med en mor som deg. Gå fra mannen din og pul rundt alt du orker og for all del ikke bruk kondom slik at du evt får kjønnssykdommer og det som værre er. Si fra til mannen din for en idiot du har vært slik at han kan teste seg.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Da fortjener ikke du bedre ,stakkars mann som har gifta seg med et slikt ludder som det du er,pass deg nå så du ikke presser ut en neger,da er du avslørt
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Høres ut som en dårlig såpeserie spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 tulleinnlegg, men er det ikke det så må jeg bare si god karma, sweety, som man reder slik ligger man!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Det er ikke tulleinnlegg. Jeg har 2 barn fra før å tar ikke abort. Mann min er snill å har tilgitt meg før. Er usikker på om datteren min på 4 er hans eller kompisen hans sin også. Heldigvis er de lyse begge 2. Jeg tuller ikke. Klarer kke å styre mine sexlyster.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Er vel heller hun som ikke fortjener et barn?? What goes around, comes around )
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 er det dummeste jeg har hørt. og mannen din må jo også være dum...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 er det virkelig veldig underholdene å sitte å dikte opp sånne historier..føler du ikke at du er litt tragisk liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå