noLadyjustME Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Tok ettårs bilder av sønnen min i går, og nå lurer jeg på hvordan jeg kal forholde meg til barnefar og hans familie?!Jeg mener selv at jeg ikke har noen plikt til gi bilder til dem, mener de kan ordne dette selv hvis de er interressert i å ha.. Hva mener dere?hva har dere gjort?
Lykkeliten og jeg Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Si at du har tatt bilder der og at hvis de har lyst på så kan de bestille de og. Enkelt og greit
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Jeg synes de kan ordne det selv om de vil ha. Selv lot jeg bf være med på fotografering med meg og Lucas, fikk ikke engang en takk så jeg har ikke hatt han med på senere fotograferinger.
noLadyjustME Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 Jeg syns også de kan ordne det selv..rekner ikke akkurat med å få hverken et takk eller deling av det det koster! Har du tatt ettårsbildene Tigern??
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Vi har hatt flere photoshooter siden jeg har en fotografvenn, men vi har ikke tatt noen ettårsbilder;) Skal på en shoot snart med meg, mamma og Lucas da, det gleder jeg meg til:) Ja de kan ordne med det selv, du har ingen plikt ifht å gjøre det for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå