Gå til innhold

Endelig har naboen slanka seg! :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, kona hans har prøvd og prøvd i alle år, han er kraftig overvektig og kjører langtransport. Hjemme får han bare fisk og salat og sunn mat, men på kjøring blir det snickers og pølse og cola og chips, og selvsagt lite mosjon.

Så i sommer, har han bygget seg garasje, og jeg sverger, han har gått ned minst 30 kg siden juni. Nesten ikke til å kjenne igjen! Nå legger de papp på taket, nesten ferdige. Blir spennende å se om vekta stabiliserer seg, eller fyker rett til værs når siste spiker er slått inn. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg håper ikke mine naboen skriver eller sier sånt om meg! "endelig har naboen slanka seg"

hva bryr det deg hva naboen veier da?

Skrevet

Det går vel an å være glad på noens vegne fordi de har slanket seg, vel?

Skrevet

Hehe, folk får skrive som de vil om meg. Poenget var på vegne av kona da, som har slitt og jobba for å fa mannen tynn, også måtte det en garasje til. Vi er forøvrig venner og hun ler av det hun og. :-p

Skrevet

jada. er bare litt oppgitt over at folk er så opptattte av vekten til andre. er vel litt hårsår på det området. hehe! og megahormonell i tillegg, hehe!

sorry! merker at hormonene mine er litt ustabile nå på slutten.

istad begynte jeg å grine fordi jeg fikk en lapp om at 1 åringen min skulle fotograferes i bhg, første bhg bildene, ble såå rørt, hihi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...