min-lille-skatt Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Hei! jeg testet positivt i går og har termin 18 mai ca. HURRA!! Jeg gleder meg veldig. Men tør ikke slippe jubelen helt enda. Har fått store, ømme bryster, må spise hele tiden, gå på do hele tiden og merker litt stikking i høyre side. Og treg mage ... Noen andre som har samme tegn? Moro å høre fra deg! klem fra Drammen
Loveangel Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer så mye Når tid du sku hatt mensn? er din regelmessig?? Venter spent på enten positiv test eller mens. sku hatt min på lørdag
Shiny84 Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 testene er litt ymse, men tror jeg er gravid, testet pos i går morres, men neg på dagen, er øm i nedre del av mage, stikker i puppene, rumler noe aldeles i magen og promper mye, he, he tisser ofte og tidvis kvalm. Term fra 4 mai - 01 juni et sted, hatt el i mens antagelig, så blir ikke helt klok
Suss@ med 3 gutter Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Jepp, tok test i dag og har menstermin 19,05. Har ikke mye sympt, men treg mage og oppblåst og masse tissing jo også mens murringer:)!
Vil Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Heisann, maifolket! Gratulerer. Mai her også. Har foreløpig termin 9. mai. Symptomene kommer og går, oppblåst og øm her og der, men ikke hele tiden. Sees inne på mai09 terminklubb!
Alvejenta Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Heisann mai-jenter:) Jeg har vært hos legen i dag og har trolig termin 20.mai:) Er oppblåst og veldig trøtt hele tiden og sover nesten 12-14 timer om dagen (!), men ellers ganske fin form:) Tør bare ikke helt å tro at dette skjer......
Mathilde og mini Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Hei! Jeg har termin 15.mai, er selv født den14. Blir spennende med et lite maibarn!
mamman til pia, eli og mari Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 6 mai men tipper den blir forandret på ul når æ skal dit en gang
Sæssan Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 4-5 mai her, men er spent på ul :-) Har ikke helt gått opp for meg at vi er gravid !
Lillemus&mamma'n Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 Hadde i utg.punktet 3. mai, men nå kan det se ut som om det blir ca. 8. mai. Satser på at det går bra, iallefall: )
Sæssan Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 Ja d håpe vi også Hva fikk flyttet frem terminen allerede nå?
Stina&?Mamma Skrevet 9. september 2008 #12 Skrevet 9. september 2008 har samme symtomene som alle her inne..testet gravid for over en uke siden er vell 6+1 i dag så termin er rund 6 mai:) skal på tili ultralyd før å se at alt er bra vill vell få annen termin da sikkert
min-lille-skatt Skrevet 9. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 9. september 2008 Ja, her var det liv! Er første dagen min her inne i det hele tatt. Tydligvis populært;) Ønsker dere alle sammen masse lykke til i tiden som kommer, at alt går bra med det lille underet inni oss! Fra mor - til mødre
min-lille-skatt Skrevet 9. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. september 2008 Hei du:) Takktakk. Jeg mistet forrige gang, i begynnelsen av august. Så mot alle odds har jeg blitt gravid igjen nå.. full klaff på e´n mulig gang hehe. HAr ikke hatt regelmessig mensen på lenge fordi jeg har mistet flere ganger. Hvis du skulle hatt mensen på lørdag, er en test 99% positiv nå hvis du er gravid. Så bare å hoppe i det;)
2009baby!!!! Skrevet 9. september 2008 #15 Skrevet 9. september 2008 Foreløpig menstermin 6.mai her!! Men tror den kan være noen dager tidligere også, blir spennende å se hva lege og ul viser senere. I mellomtiden bare gleder jeg meg over å være gravid og håper alt går bra!! Litt symptomer men er i toppform føler jeg selv! Mensmurringer hver dag, noe sterkere på natten, tisser ofte, trøtt på kveldene og ømme pupper.
Heidi29 Skrevet 9. september 2008 #16 Skrevet 9. september 2008 Hei:) Jeg testet også positivt i går.. Har ikke hatt mensen på 3 år, da jeg har hatt spiral. Tok ut spiralen 11.08. Veit ikke hvor langt på vei jeg er, men må vel være 4 uker før det syns på test, så er vel antageligca det. Gikk hele forrige svangerskap med hodepine, og den er alt tilbake, men det er jo en innmari koselig grunn til det så da er det egentlig greit:) Ellers er jeg kvalm og har litt vondt i magen, men det går jo over etterhvert. Gleder meg veldig til mai:) Heidi
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 9. september 2008 #17 Skrevet 9. september 2008 Hei! Jeg har mai-baby i magen jeg også:-) Har termin den 14.mai...Spenende!
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 9. september 2008 #18 Skrevet 9. september 2008 Jeg har menstermin ca 17. mai:o) Har en datter som blir 3 år 31. mai. Så 2 maibarn på meg. Men er en perfekt tid å få barn å syns jeg. Så gleder meg stort. Selvom det er veldig tidlig ennå da...Hehe:o)
melkekua™ Skrevet 10. september 2008 #19 Skrevet 10. september 2008 Ja, maibaby her også ) Termin 20.mai! Jeg gleder meg sånn. Håper bare den lille erta klarer å holde seg der inne.
EnToTre <3 Skrevet 10. september 2008 #20 Skrevet 10. september 2008 Hei! Ser ut til at det blit mai barn hær også. Blødde litt tidligere i uka, ringte sykehuset, de ville ha meg inn på kontroll. Tok UL å fikk se det lille hjertet banke og slå, alt vel så langt haldigvis, men ble litt bekymret.. Har ei jente fra før på snart to år! Lykke til alle sammen ;o)
EnToTre <3 Skrevet 10. september 2008 #21 Skrevet 10. september 2008 glemte å si at termin er ca. 5. mai ;o)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 10. september 2008 #22 Skrevet 10. september 2008 Heisann! Her sitter også ei lita spire med termin 11. mai. Formen er egentlig veldig bra. Er jo veldig oppblåst, har løs mage, småkvalm hvis det går lenge siden jeg har spist og er svimmel innimellom. Tisser selvfølgelig hele tiden og har litt ømme pupper. Noe som er positivt er at jeg er blitt mye brunere og friskere i huden etter jeg ble gravid. så samboeren trodde jeg hadde tatt soltimer :-) Lykke til alle sammen!
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 10. september 2008 #23 Skrevet 10. september 2008 Hei! Jeg har også en liten mai-spire i magen ) Menstermin er 17. mai. Vi har en liten gutt som blir 3 år 20. april, og gleder oss masse til å bli tobarnsforeldre!
Linerla Skrevet 10. september 2008 #24 Skrevet 10. september 2008 16 mai på meg, men tror terminen blir flyttet litt senere.
mimmi!! Skrevet 10. september 2008 #25 Skrevet 10. september 2008 Blir mai bebis her:)Ikke sikker på når,men rundt den 10-20 engang;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå