Gå til innhold

Hvor langt på vei..


Anbefalte innlegg

Skrevet

må man være før man kan se på en ultralyd om det er èn eller to?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle vel tro at etter uke 8 burde det være mulig. Da skal jo hjertet ha begynt å slå :-)

Skrevet

Jeg er nemlig 8 uker på vei nå, og jeg har hatt så mye drømmer i det siste der jeg og sambo er på UL og ser to jentebebbiser. Det skremmer vettet av meg, hehe :-)

 

Også moren hans er veldig sånn "ser og føler" ting på seg, og ringte sambo i går kveld for å fortelle at hun har hatt en "tvilling-følelse" de siste dagene - uten at noen av oss har fortalt henne om drømmene etc.

I tillegg til at mine nærmeste venninner helt ut av det blå tuller med at "det kanskje er to inni der"..

Kjenner jeg får bittelitt angst :P Hehe.

 

 

Skrevet

oiiiii så spennende da!!

Avgårde med deg til en UL sier jeg bare altså :-)

 

Du får holde oss oppdatert på hva resultatet blir da :-)

Skrevet

Legen på mandag, så vi får se hva som skjer da! Hehe.

 

Er en smule småstresset og "bekymret" :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...