Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Dumme meg har latt meg lure på finn.no Skulle kjøpe noen kremer og det er to uker siden jeg betalte dem. Har ikke fått noen ting. Egentlig fortjener jeg det, som er så dum å betaler på forskudd til folk jeg ikke kjenner. Ikke svarer hun på mail heller.... Vet ikke hvem jeg er mest sint på, meg eller henne :-/ Men, er det noen her som vet hvordan/ hva jeg skal gå frem for å event få pengene igjen. Noen som har tips til dumme meg:( Tuuusen takk
Alba44 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Har du navn og adresse til vedkommende?
~sjiraff~ Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Eneste du kan gjøre er å anmelde saken. Og deretter krysse fingrnene for at politiet har kapasitet til å ta seg av saken.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Hun har garantert gitt meg feil etternavn, såpass har jeg funnet ut...
Alba44 Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Huff... Ja, for med riktig navn + adresse, så kunne hun politianmeldes. Tragisk med uærlige mennesker
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Tviler for at du får pengene tilbake. Finn gjør tydelig oppmerksom på at forskuddsbetaling ikke er noe de støtter, men du kan sende dem en mail om at bruker slik og så ikke har operert korrekt. Mulig hun får en advarsel eller noe, men pengene er nok hennes til odel og eie. Politiet kan også nevnes, men kapasiteten der er vel så som så, så jeg hadde ikke gidda engang.
~sjiraff~ Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Nå er det ikke slik at man må ha navn og adresse på de man anmelder ) Hi har jo f.eks betalt pengene inn på et kontonummer. Det er ikke noen voldsom jobb og finne ut av hvem som disponerer den kontoen. Greia er vel heller at politiet neppe har kapasitet til å ta seg av noe slikt. Med mindre det er snakk om mye penger.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Jeg er 110% siker på hun oppgav feil etternavn. Men på mail adr hennes står et annet etternavn søker jeg på det så finner jeg faktisk en med det navnet og ikke med det hun oppgav
Zitro Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Finn.no må jo sitte med damas rette navn og adresse pga det oppgir man vel når man registrerer seg der??
Gjest Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 Jeg fant henne!!!!!!! På facebook av alle steder jaja
Zitro Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 Finn da hennes rette nr og adresse og ta kontakt. Si du anmelder henne. Kontakter du henne via facebook vil hun garantert bare blokke deg med engang...
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 9. september 2008 #12 Skrevet 9. september 2008 haha... Kjipt for hu:D (og utrooolig flaut!!) Håper du får tilbake pengene nå ihvertfall;)
Tomine is my star Skrevet 9. september 2008 #13 Skrevet 9. september 2008 Skjedde med meg også på qxl...ei bukse for 175,- som jeg aldri så noe til..fikk ikke noe svar på mail el telefon når jeg prøvde å kontakte neket.. qxl kunne ikke hjelpe meg.. Hva er det med sånne folk som gidder å lure folk for 175,- kroner?? Hvis de gjør det mange nåkk ganger kan dt jo kanskje lønnes,men at de har samvittighet til det...usj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå