lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Eldste mann begynte på fotball da han begynte i 1.klasse, men det fungerte ikke da han ble forkjølet- plages med astma. I fjord da han begynte i 2.klasse ville han igjen prøve seg med fotball, men samme resultat som året før. I år har han lyst å begynne på bryting, men jeg vet ikke om det heller er noe for han med tanke på astmaen, men han skal få prøve.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Uff... hørtes ikke så gøy ut å være så plaget med astma.... fint at du kar han prøve ting, min 5 åring sier han har lyst å begynne med breakdance... hehe:) Ellers er begge mine med på fotball:)
Trollkatt Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Trist at astmaen skal ødelegge for ham. Håper det funker bedre med noe annet Vi tenker at datteren vår bør begynne på noe etter hvert, men vet ikke helt hva. Har vurdert tae kwon do (er det sånn det skrives?), men det er bare fra 7 år. Hun fyller 5 i desember, så vi må finne på noe annet i mellomtiden. Skjønner ikke helt hvordan vi skal rekke det heller, jeg. Henter dem i barnehagen, spiser middag, så er det plutselig barne-tv. Jeg håper barna våre vil drive med musikk, jeg. Jeg har alltid spilt, både for meg selv, i korps og i band. Sønnen min virker ganske musikalsk, så jeg har stor tro på ham. Datteren min er mer kunstnerisk, så det kan nok hende hun vil gjøre noe annet enn å spille et instrument.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Gutta er med på fortball og allidrett om sommeren og langrenn/skiskyting om vinteren. I alle disse idrettene er det med barn med astma. Nå finnes det sikkert ulike grader av dette, og ikke alt kan passe for alle. Håper dere finner en aktivitet som er morsom og som gjør at astmaen ikke forverres. Har du kontaktet astma og allergiforbundet i forhold til råd og tips? Husk de er der for å hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå