Gå til innhold

noen her som er med i TOP prosjektet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

forskning på psykotiske lidelser??

fått tilbud om å bli med jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med, har vel vært det i tre eller fire år, ganske så interesant, men også veldig slitsomt.. Skal du bli med?

Skrevet

okay,så en er med lenge altså`?

trodde det bare var en gang pluss event MR undersøkelse jeg...hmmmm

kan en trekke seg underveis da?

hvordan slitsomt da?hva gjør man??

ja,har litt lyst....

Skrevet

Tror det varer 4-5 år, men er ikke sikker, kan trekke seg når som helst:) Jeg har vært i MR tre ganger, det som gjør det så slitsomt er samtalene og nevropsykologisk testing. Man begynner vel med samtaler, tror de vart fra 2 til 3 timer med så mange pauser du skulle ønske. Så er det blod- og urinprøver. MR en gang i året tror jeg, er en stund siden sist, så husker ikke helt.. Nevropsykologisk testing foregår på Ullevål og da får du forskjellige logiske oppgaver, for å sjekke hukommelse o.l, husker jeg synes det var veldig frustrerende.. En gang i MR maskinen viste de meg ekle bilder for å se hvordan hjernen reagerte og sånn...

Veldig mye forskjellig som du sikkert skjønner. Resultatene kan bli sendt til den som behandler deg, enten om det psykiater eller fastlege om du vil. Jeg er glad for at jeg orket å gjennomføre, du lærer mye om deg selv og for undersøkt deg og kroppen på en måte mange sitter i lange køer for, så hjelper du til med å løse de mange gåter rundt psykoser da!

Så på en måte så anbefaler jeg deg å gi det et forsøk:)

Skrevet

ja,tenkte å prøve tror jeg,så lenge jeg kan trekke meg om jeg synes det blir for slitsomt første gangen hehe....kjedleig å binde seg i flere år om en ikke syntes noe om det og...Men rart det ikke stod noe om det da....

Skrevet

Jeg tror jeg ble opplyst om det, men kan virkelig ikke huske..

Ønsker deg uansett lykke til, håper det kan hjelpe!

Var iallefall innmari kult å se bildene av hjernen min og bli forklart alt:)

Skrevet

takk for at du tok deg tid.Men er jo ingen behandler som får resultatene her da,er med som "frisk" jeg,men sendes kanskje til fastlegen alikevl?

fikk bare tilfeldigvis brev i posten om dette,så måtte svare om jeg ville delta....

Skrevet

Ikke noe å takke for:)

Om du ønsker så vil resultatene bli sendt til din fastlege, er ganske kompliserte greier så det er greit å få det opplest av en fagkyndig.

Skrevet

Ikke noe å takke for:)

Om du ønsker så vil resultatene bli sendt til din fastlege, er ganske kompliserte greier så det er greit å få det opplest av en fagkyndig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...