JuniGutt06+OktoberJente08 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hvor bor du da? Har en i Tr.heim som er brukt lite. Dersom du bor langt unna blir det sikkert dyrt å sende den...
Zupermam Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 hei! mannen min kjøpte en tummytub da førstemann ble født, ble overtalt av damen i butikken, hehe. Vi brukte den 1 gang. VI fikk en baby på nesten 5 kg, og vet du, det var bare prakk å putte han oppi den bøtta. Synes ikke jeg fikk til å vaske han, bare dyppe han litt opp og ned:) Nå er den oppbevaring for ledninger etc i kjelleren et sted. Dyr var den også!
Mama B Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 Junigutt06: Jeg bor i trondheim, så er interessert hvis prisen er ok:-) De selges på finn.no til 100-150 kr. :-) Let me know! :-)
JuniGutt06+OktoberJente08 Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Hei igjen - litt treg med å svare jeg... Ja, du kan godt få kjøpe tummytub'en. Hvis du har anledning til å komme opp på Moholt å hente den skal du få den for 100 kr. Akkurat nå står den hjemme hos foreldrene mine på Steinkjer men treffer de regelmessig så skal nok få den hit i løpet av max 1-2 uker. Bare send meg emailadressen din så kan vi avtale nærmere på mail.
Mama B Skrevet 10. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2008 Jeg har sendt deg en privat melding her inne med mailadressen min;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå