dritgrei hei hei! Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg skjønte for en uke siden at dette blir en høst av det litt travle reiseslaget, så jeg kjøpte meg en sånn avtalebok med datoer i... sånn man må ha når man har mye å gjøre dere vet... ;-) Jeg har ikke hatt en sånn en på noen år. Nå har jeg skrevet inn det jeg vet om akkurat nå, og fra nå og frem til halvegs i desember så har vi to helger som bare er våre. Det føles helt sprøtt. Det er jobbing og øving og feiringer til krampa tar meg. Jeg gleder meg veldig til å kjenne at jeg holder på med noe, men å ikke kunne planlegge en eneste familieting før i adventstida ser jeg på med litt rynkede øyne kjenner jeg... Men det er kanskje sånn hos alle?
frøydis m/ 4 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Dette høres i overkant travelt ut! Slik er det ikke hos oss ihvertfall, ikke hvis ikke jeg regner med og legger sammen alle aktivitetene til mann og store unger også :-) Du er ikke redd at dette blir litt i meste laget? kanskje du må revurdere litt og skifte bremseklosser, hvis de har sluttet å funke :-)) Det er kjekt å være opptatt og holde på med andre ting enn hus og hjem og barn og middagslister, men det er jo tross alt noen måneder til advent og du skulle vel helst ha tid til å kose deg litt med familien før det!? Håper du finner ut av det og kjenner litt på hva og hvordan du vil ha det. I mellomtiden får jeg sende noen klemmer herfra :-) KLEM KLEM
Maud Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Det er ganske fullt i våre helger også, men kanskje litt mindre fullt. Men nå er det vel sånn at din jobbing må skje i helgene og at det derfor blir ekstra fullt? Kjenn etter hva du orker og hva du tror familien tåler. Slitne mennesker blir grinete og hvis man ikke rekker å hygge seg sammen, kommer ikke det gode humøret tilbake... Kankje noe øving og sånt kan skje på hverdager med babyen som korist?
Mariamin Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Phu, dette hørtes slitsomt ut. Du får prøve å sile ut det som er viktigst for deg og dine. Når jeg begynner i jobb i oktober skal jeg jobbe hver 3 helg, og du verden så fort "frihelgene" går unna altså.
dritgrei hei hei! Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2008 Takk, jeg trengte å høre at det høres litt mye ut, i alle fall bare for trøstens skyld. det er ikke mye av dette som kan sjongleres med nemlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå