Fullrulle86 Skrevet 10. september 2008 #26 Skrevet 10. september 2008 Gutte prinsen min er 4,5 mnd og 5600 gr og 59 cm:o) er ikke store karen men følger sin egen kurve:o) er frisk og fin! er stolt av å ha en så liten å søt baby jeg! får ha baby sååå mye lenger en dem som har store:o) har var bare 2516 gr og 46 cm når han ble født:o) verdens nydligste!
Litho79 Skrevet 10. september 2008 #27 Skrevet 10. september 2008 Var i barselgruppe i dag, og jeg tror ikke jeg orker å gjøre meg selv så vondt med å gå igjen. Utolig at voksne mennesker ikke kan passe kommentarene sine..... en er jo spesielt sårbar i denne tiden. åååå så liten hun er, hvor mye veier hun, hva er galt osv.... Det hjelper ikke akkurat på når jeg nå prøver å øke melke produksjonen, og tårene bare renner." Hadde lyst å si: ååå for en feit unge du har, hva er galt????" Det er liksom lov å si til både voksne og små at en er tynn, men ingen som sier for en tykk beibi du har, eller hvor tykk du er som voksen. Huff, måtte bare få dette ut. Har ei nydelig slank jente, som er utrolig fornøyd- som gir mammen sin fantastiske smil og latter hver en dag:O) Er glad dette ble et tema her.... , takk hoved innlegger:O)
Gjest Skrevet 10. september 2008 #28 Skrevet 10. september 2008 Enig i at dette er en fin tråd. Har lenge lurt på hvor vi med små babyer er, men det viser seg at vi er her på dib! Så bra! Jenta mi er 5 mnd og veier knappe 6 kilo og er 63 lang,var knappe 3 kilo og 48 cm ved fødsel, men for en oppvakt og kvikk unge hun er. Tidligere ute med noen ting til og med! Til Litho79: husker jeg fikk noen spørsmål om - å så liten, er hun for tidlig født? synes ikke det var noe hyggelig å høre i det hele tatt...men nå har det gått 5 mnd og jeg merker at jeg driter mere og mere i det... hvor gammel er din da?
Litho79 Skrevet 10. september 2008 #29 Skrevet 10. september 2008 Hei Cecca&Linnea. Godt å høre:O) Hun er rett over tre mnd. Prøver å ikke bry meg om det, men merker det går litt inn på meg.... men tenker at så lenge hun er blid og fornøyd, så skal jeg heller bare kose meg med lille jenta mi. Regner med det tar seg opp etterhvert, og at jeg bare kan heve meg over det!
Fullrulle86 Skrevet 10. september 2008 #30 Skrevet 10. september 2008 Tenk heller på hvor heldige vi er som har små babyer:o) vi får ha babyer myyye lenger enn de som blir født som 4,5 kilo! er stolt av den søte lille gutten min jeg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå