Gå til innhold

Uke 19 og ingen tegn på liv :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen mage, ingen spark eller noe form for liv.. Ultralyd i morgen.. gruer meg skikkelig!! Tenk hvis noe er galt, eller hvis det ikke er noe baby der?!!!

Noen som har hatt samme følelse? Eneste tegnet jeg har på at jeg er gravid er at jeg er kvalm i ny og ne.. (er ferdig med kaste-opp perioden)..Er kjempe redd for at noen skal komme å si det ikke er noen ting inni magen min :,(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel mellom uke 18-20 det er normalt å begynne å kjenne liv, så det kan hende du bare ikke merker det enda.

Men skjønner følelsen, jeg også gikk til utralyd uten å ha merket noe som helst til noe baby inni der, var pissenervøs for å si det sånn ;)

Men opp på skjermen kom en sprell levende baby :) ikke lenge etter begynte jeg å kjenne det også. Lykke til i morgen! Håper alt er bra, som regel er det det :)

Skrevet

Uff! Ekkel følelse! Det er helte sikkert ikke noe galt, men jeg kan jo forstå at det kan kjennes slik ut. Det at du ikke kjenner liv er nok ganske så vanlig. Mange kjenner det jo ikke før godt etter uke 20, særlig førstegangs. Samme med magen. Den kommer ofte heller ikke før etter uke 20.

Jeg vet at det er liv i min jeg da (er nå bare 12+6 også) men kjenner selvfølgelig ikke en dritt ;-) Sparket rundt inni der, men kan bare drømme om å merke noe til det. Er jo noen reale pipestilker til bein og armer da. Ikke mye futt der ennå ;-)

Skrevet

Hadde samme følelsen som deg og det er absolutt ikke godt å gå å ha det sånn.

Prøv å snu på situasjonen litt hvis du klarer. Gled deg heller til ultralyden, for da får du jo endelig se den lille der inne, og jeg lover deg det er en snodig opplevelse. Lite menneske som ligger trygt og godt inne i magen din sprell levende.

Ikke unormalt å ikke kjenne liv før etter uke 20, særlig hvis det er første.

Ønsker deg lykke til på ultralyd :)

Skrevet

Tror du kan ta det helt med ro. Jeg hadde heller ingen mage på det tidspunktet, min begynte ikke å komme før etter uke 20 og det gikk enda noen uker før andre kunne se at jeg er gravid. Og at du ikke kjenner liv ennå er ganske vanlig.

Masse lykke til i morgen :)!

Skrevet

Ingenting å bekymre seg for! Jeg er og i uke 19 og har ikke kjent noe som helst, har fått litt mage, men ikke mye(Kunne like gjerne bare ha lagt meg ut litt=). Skal også på ul i morgen, gleder meg helt vanvittig, bare "vet" at alt er i orden. Har vært på ul en del ganger før, pga fare for abort, men det er nesten 2 mnd siden nå. Det er kjekt å se liv inne i magen=) Gled deg!!

Skrevet

Så lenge du er kvalm er det liv.

Jeg kjente ikke noe før uti uke 21 første gang jeg var gravid. Er nå i uke 17 og kjenner ikke antydning engang (de sier man skal kjenne det mye før andre gang...).

Spennende med ul da!

Skrevet

joa tror du skal ta det med ro er uke 19 selv og kjenner ingenting selv. Har vært på ul og så liss pia mi så hu va no der. Har nettopp begynt å få mage nå da. Mye mere en de foregående 4 svangerskap, 4 jente hehe.

På ul sa de det ville ta en tid før jeg kjente liv, morkaka ligger som en mur over jenta. Så hu må blir sterkere i beina hvis jeg skal kjenne hu.

Skrevet

Hei! Jeg er i uke 18 og har heller ikke kjent noe liv eller fått noe mage enda. Kjenner kun at magen er litt hardere enn ellers under navlen. Ikke har jeg vært kvalm heller. Svært få symptomer generelt. Så jeg har vært ganske bekymret jeg og kan du si:). Men begynner å glede meg vledig til UL neste uke. Lykke til videre! Klem

Skrevet

Jeg kjente ingenting i uke 19 og da mener jeg ingenting.. men i uke 20 kom det hehe morsomt.. men ikke hele tiden eller hver dag.. så må kose meg med de stundene gulle holder på inni her.. bare vent det kommer!!!

Skrevet

Hei hei jeg er i uke 23 og kjenner ikke noe, så du kan nok bare ta det m ro:)

Ergelig å ikke kjenne noe, men vi får være glad til da de som kjenner veldig mye fra tidlig av gjerne blir både såre og gule og blå,...

Men syntes det er litt rart selv, må jo snart kjenne noe nå vel....

Skrevet

Jeg kjente ikke noe før jeg var 21+2 og sambo kjente det når jeg var 22+3 :)

Skrevet

Med første så hadde jeg ikke mage før lenge etter uke 19.. kjente heller ikke liv før jeg var 20+0...

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...