Zitro Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Hvor ofte bør jeg tilby flaske med mme, når hun kun spiser 50ml hver gang ca? Nekter å åpne munnen for både grøt og middag... Brekker seg av vann også... Kan bare til nød spise grøt til kvelden... Hun er 6,5 mnd.
Leirha Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Kjenner meg så igjen i dette. Han min er 6mndr nå, og får fortsatt mm, mme vil han ikke ha (tar ikke flaske for annet enn vann), men han får grøt og middag. Men i det siste så vil han ikke ha noe nesten, snur seg vekk når jeg prøver å gi pupp, og grøten er han ikke helt fornøyd med. Så blir jo litt bekymret. Jeg får i ham grøt da, men han åpner ikke munnen, så jeg må virkelig til med mine lirketeknikker. Hvis samboeren skal gi ham så mener han etter to skjeier at nå har han visst fått nok. Yeah right... Han eier heller ikke tålmodighet. Hvordan går det hos dere hvis du lirker det inn?
Zitro Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 Kan kanskje få leka inn 1-2 skjeer... etter det neker hun å åpne munnen og starter og gråte hvis jeg maser mere. Min får pupp på natta da, og da krever hun servering ca hver time... :-(
Leirha Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Ja, det blir jo sånn når de er så store. Pupp veldig ofte på natten hvis de ikke spiser noe fast føde iløpet av dagen/kvelden. Merker det veldig godt når han her absolutt ikke vil ha kveldsgrøten sin. Liker hun pureene da? Kan jo prøve å gi disse, annenhver skje med pure og grøt. Gjerne blande dem?
Zitro Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2008 Har testa og hun spiser fortsatt ikke. Spiser 1 boks ren puree på dagtid da. Thats it av mat liksom... :-( Skal veie henne om 2 uker, så er spent på om det har vært noen vektoppgang å skryte av den siste mnd da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå