strikkemegihel Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Kom meg ikkje lenger enn til veke 19 denne gangen. og gjekk ut i full sjukemelding i går, lurer verkeleg kva eg skal finne på om dagane, kan ikkje site her inne i 5 mnd Nokon gode lydbøker å anbefale? Eventuelt andre gode forslag til aktivitetar som kan gjerast uten å bruke beina?
Bic&Bac Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Lag adventskalender til knøttet, så er du godt beredt
strikkemegihel Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 Hehe, det var ein god ide, men desverre brukte eg den opp i sist svangerskap, sydde tusenvis av sting i løpet av sjukemeldinga den gangen
AE84 Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 sy juleduk eller julestrømper!! syns d e så fint me slike strømper med brodert navn på!! ellers kan du jo kjøpe deg noen serier me frustrerte fruer ol!! men kan fort bli lei tven!!! jeg ble hekta på 7heaven forje svangerskap!! kanskje du ska prøva d!! hehe!!
trollmamma Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Eg er også sj.meldt resten av sv.skapet pga bekkenet. Vart sj.meldt i v. 22 ca. Er nå i v.27 og synst dagene raser av sted eg Men så har eg 3 unger, mann, stort hus og eit småbruk å styre med også da. Har gode og dårlege dager. Strikker ein del da. Akuratt nå går det i mor signe teppe. Også sitter eg ein del på verdsveven -må innrømme det Men eg saknar å gå turer. Men det er jo ikkje for alltid dette her, så det går bra Tenkte eg skulle prøve å svømme litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå