Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt var jeg på do kl 01, 02.30, 04.30, 06, 07.40 og 09.40. Er det mulig?! Også har jeg konstant kynnere når jeg må tisse. Vil si dette er vel mye, men blir vel vant til nattevåk da..;-) 37 + 0 idag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la meg kl 1.30 i natt og stod opp kl 7.70.På de 5 timene var jeg på do 4 ganger så du er ikke alene om det :-)

Er i uke 35+4

Skrevet

"luretissing" er skikkeli irriterende, kjennes ut som det skal komme en foss ut men så er det bare pfs, 10dråper, ferdi:)

Skrevet

Hei.

Har det på samme måte som deg. Var hos jordmor i dag og fikk påvist urinveis-infeksjon. Måtte rett til fastlege for å få medisiner. Kanskje lurt og ringe til legen din å høre. En slik infeksjon kunne visst nok starte fødselen for tidlig.

Skrevet

nei, har hatt det sånn i mange uker, og var hos jordmor i forrige uke med helt fin urinprøve:-)

Skrevet

Hvis dere klarer å holde dere å ikke springer å tisser hver eneste gang, er dette en glimrene trening for å slippe lekasje i fremtiden ;-)

Skrevet

He, he tror dette dogreiene forbereder oss på hvordan det vil bli med nattevåk fremover. Med min første var jeg på do 9 ganger hver natt på slutten- ikke like ille ennå, men er "bare" i uke 33 nå.

Skrevet

Begynner å bli fryktelig lei alle dobesøkene om natta. Er vel oppe ca. 6 ganger pr. natt, og har vært det stort sett hele svangerskapet... :((

Nå foregår det hele mer i søvne enn i våken tilstand....... :)

Gleder meg til fødselen er over (om en 14 dg tid - jiippii)!!!!

Skrevet

Forstår jeg er heldig!! Jeg er på do toppen en gang per natt, og noen netter er jeg ikke på do i det hele tatt før jeg våkner om morgenen. Betyr lite nattevåk på meg det da?! :-D Er i uke 38 nå...

Skrevet

Hehe...det blir ekstra trim!! Må ha vært ille å gå gravid i "gamledager" da de bare hadde utedo!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...