Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Huff så fæl en drøm jeg hadde i natt. Er helt utslitt... Vet ikke helt hvorfor, men var med mamma på sykehuset. Også var jeg bekymret for den lille i magen fordi jeg hadde kjent lite liv den dagen, så han legen til mamma tok meg med på UL. Han så på skjermen i 5 sekunder, også sa han "babyen din er død"...Hæh tenkte jeg....Nææ... Gikk å var lei meg ganske lenge, før jeg bestemte meg for å dra tilbake til sykehuset for å få en ny UL. For nå hadde jeg kjent bittelitt bevegelser. Det var ikke lett å få til, men fikk det til slutt. Og det viste seg da at babyen nesten ikke hadde noe skjelett!! Men at den levde... Hærregud så redd jeg var når jeg våkna, dytta og dytta i magen, og nå er det full rulle der inne!! Så utrolig godt! Jeg var så redd....=P Huff, er ikke lett med alle disse "gravid drømmene"...
leela Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Huff, ja, de er grusomme- og så intense at det føles som det er ekte lenge etter at en har våknet. Sist gang jeg var gravid drømte jeg at jeg fødte en manetaktig ting med kotelettfasong, noe som bød på problemer som "hvor er munnen" og "hvor skal bleia sitte". I drømmen aksepterte jeg dette ganske fort, og da jeg våkna hadde jeg en dyp og inderlig sorgfølelse langt inn i hjerterota. Skal si jeg ble letta da jeg skjønte det bare var en drøm og at det faktisk ikke lå en liten manet-kotelett borte i barnesenga.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 Hehe, da var det sikkert godt å vite at du kunne se hva det egentlig var som lå der borte ja:P Synd jeg ikke kan se noen ting som helst ennå, så jeg har ingen garantier.. hehe. joda, har jo sett sjelettet hennes på UL da heldigvis!=)
>^..^< pusen Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 blææ.. det et så ekkelt å drømme sånn. Jeg drømte her en natt at gutten i magen plutselig kom ut... bare at han lignet på en mark!?! han hadde øynene på stilker og værhår. jeg syntes han var så stygg at jeg ikke ville fortelle det til noen... og det ekleste var når han skulle få pupp, da sugde alle værhårene seg til brystvorten og man kunne se at melken ble sugd inn.. da våknet jeg (heldigvis måtte se på ultralydbildene igjen når jeg våknet... og der kunne jeg se verdens fineste gutt
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Slenger meg på her også - graviddrømmene har begynt ( Drømte ei natt i sist uke at jeg var på sykehuset, på fødestua i sykehusfødeklær. Skjønte ikke helt hvorfor jeg var der og type innlagt for jeg hadde blant annet ikke rier og termin var ikke enda. Men jeg lå nå i alle fall der, legen sjekket åpning og jeg hadde ctg på meg. Legen sitter og holder på med noe ved en pult litt lenger borte fra meg og barnepleieren er opptatt med etellerannet, mens mannen min sitter ved siden av meg. Plutselig kjenner jeg den veldig sære følelsen mellom beina som kommer når hodet til baby har kommet ut og resten av kroppen følger med (type sluuuurpsvosj). Skjønner at ctg-maskina viser at jeg har rier men de kjenner ikke jeg noe til. Og da jeg skjønner hva den sære følelsen faktisk var, så ser jeg at babyen har kommet ut og siden ingen satt i fotenden av senga mi har h*n ramla ned på gulvet. *panikk* Men ingen andre merker noe enn meg!!! Hopper ned på gulvet og plukker opp stakkar nyfødte (men mistenkelig store og nyvaskede) babyen min, løper i sikksakk mellom lege og barnepleier og hyler på at de må hjelpe meg (hvor ødelagt blir egentlig en baby av å dette ned fra en seng og rett i betonggulvet liksom), men ingen registrerer hva som skjer, ingen ser på meg, ingen hører på meg. Og så våknet jeg... *svett*
monebj - 111008 <3 Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Huff, drømmer er ikke alltid like hyggelige når man er gravid nei! Selv drømte jeg at ungen min hadde kommet, og var omtrent så stor som en nyfødt kattunge. Litt senere husket jeg at jeg var så redd for å føde at jeg hadde fått noen andre til å gjøre det for meg! Spankulerte inn på sykehuset for å hilse på ungen og pappaen, og får se DEN lille ungen. DA ble jeg plutselig lei meg for at jeg ikke hadde gjort det selv, for det ville jo ikke vært noe stress i og med at den ikke var større.. Når jeg våkna, tok det ei lita stund, og så skjønte jeg at det var et eller annet som ikke helt stemte med den drømmen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå