Gå til innhold

klumper i brystene

edvina har fått en gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store bryster(F cup), og har alltid syntes det var så vanskelig å kjenne etter klumper. Hele brystet mitt er jo fullt av klumper ogopphøyde områder. Nå er jeg i tillegg gravid og det er iallefall fullt av ømme klumper.

Jeg har alltid tenkt at dette var normalt, en har jo kjertler og fettceller osv inne i brystet, men så sa plutselig venninnen min i dag; det burde du jo få sjekket! Ble litt nervøs jeg, hvordan er det med dere andre? Har alle dere bløte bryster uten "innhold", og da snakker jeg om før dere var gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, her er det litt klumper osv, det er jo bryst/melkekjertlene du kjenner. Jeg synes ikke det har blitt noe mer av de siden jeg ble gravid. Men ingenting er ømt. Jeg ville ha kjent det om det var noen unaturlige klumper der, så hvis du føler at de er som de alltid har vært er de nok det. Hvis ikke, ta deg en tur til legen.

En lege sa til meg en gang jeg spurte at den gangen det er noe anderledes, VET du det...Kanskje det stemmer.

Skrevet

Har masse små kjertler og de er ømme.. Mistenker ikke noe muffens med det..

Skrevet

for 2 år siden hadde jeg noen store ømme klumper i puppene. gikk til lege med det for sikkerhetskyld. hun trodde ikke det var noe alvorlig, men sendte meg likevel på UL. viste seg å bare være hovne kjertler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...