Gå til innhold

Elina:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,kan du se om det vil sette seg en spire hos meg denne pp? Hvis ikke, når vil det evt da skje? Kjønn?

jeg 020172

han 270673. Ser du noe om når jeg har el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

;-) hihi...

Jag hade gärna spått dig om det, men jag är ganska ny på detta och har inte riktigt blivit så duktig på att se sådant... Men detta är en ren gissning, jag tror att du är gravid...! Men som sagt kom ihåg att detta var en ren gissning, är ganska dålig på att spå om sånt...!

Skrevet

Åh..tror du det? Har gått på pergotime tabletter denne pp,men min gyn tok blodp av meg på dag 21 og mente jeg ikke har hatt eggl denne mnd..!!! Skal ha ikm 20 sept ca,så er spent da om du har rett. Håper så indelig det. Har hatt anderledes symptomer også denne pp,men om det er pergoen det vet jeg ikke:)

Skrevet

Jag håller tummar och tår för att det ska gå vägen, kom ihåg att det var en ren gissning bara!

Skrevet

Takk for det.

Ser du noe ang jobb på meg da?

Og hvordan vil det gå med min helse(sliter med en skulder)?

Økonomi?

Skrevet

Har du provat sjukgymnast eller akupunktur angående din skuldra? Eller kanske massage?

Angående jobb som väntar dig eller så har fått ett erbjudande? Som egentligen är eller kommer att vara ganska svårt att motstå!

Jag ser inget på ekonomin just nu, antingen så är den väldigt bra din ekonomi eller så är det en enda stor röra?

/Elina

Skrevet

Jeg går til fysioterapaut for skuldra nå,så er uvist hvordan det vil gå.

Er arbeidsledig for tiden og økonomien er jo ikke helt den store når du er det. Men det går greit,håper jeg finner noe snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...