katinka80 Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Tok sniktest på søndag rugedag 10- negativ. Hadde alikevel et håp fem til i dag siden det var litt tidlig. Så i dag rugedag 12 tok jeg en digital test og den sa som jeg følte da jeg la meg i går....ikke gravid. Så nå er det bare å vente på blødning, og psyke seg opp til et nytt før jul...... hadde så håp på en baby i mai................. Men trøster oss med at vi har noen igjen på frys før vi envt må på hormon behandling. Det har vi ikke like godt mot på siden jeg ble så overstimulert sist. Nå føles det bare tomt og trist, selv om jeg og gleder meg over alle det har klaffet for nå;-)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hei katinka80 Leit å høre at det ikke gikk denne gangen, men det er vell fortsatt litt håp. Vi er i samme båt som dere. Testet negativ på fredagen og igjen i går, så denne gangen er løpet kjørt. Går også å venter på mensen. Mener vi har 3 eller 4 egg på frys. Vet at ting er trist og leit nå, men en må bare prøve å se positivt på framtiden. Det MÅ jo lykkes for oss andre en gang. Ønsker deg lykke til videre.
katinka80 Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 Hei Chaira. Tusen takk for oppmuntrende ord. Er liksom bare godt å få tømt seg litt når det er litt kjipt. Vi er egentlig og ved veldig godt mot da vi har egg på frys. Er helt sikker på at det ordner seg til slutt, det er viktig å ha troen på det og noe å strekke seg etter. Vi kjører på selv om det tar på. Godt å ha dere her inn å prate med;-) Go natti natt...
vinden1 Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Opp med hodet! For noen tar det bare litt lengre tid. Har selv testa negativt nettopp, etter fryseforsøk, har tidligere hatt en runde med ivf. Har fått beskjed om at jeg må ta et forsøk med det siste fryseegget før neste ivf, har ikke helt troa på ett egg, er jo ikke sikkert det overlever tining en gang, men har dessverre ingen valg her. Så neste måned er det igang igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå