Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Ikke puppen, men litt over venstre pupp, under ribbena. kommer som slike sting. Taket varer bare noen sekunder, også er det vondt en stund etterpå. Fikk en vond en i går kveld som varte ganske lenge, ca 30 min. Da ble jeg helt rar i venstre side av ansiktet og bena føltes som de var fyllt med bly. Da jeg la meg virket det som det roet seg slik at jeg har sovet i hele natt. Noen som vet hva det kan være? Har tatt det opp med legen min og han mente det var spasmer i spiserøret, men jeg har da ikke det på siden der? Da har jeg i så fall en stor sving på spiserøret. Trodde det gikk rett ned jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Dytter denne litt. Kan noen legge den ut på skravle for meg?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Nå aner jeg ikke hvor gammel du er, men lammelser i ansiktet kan jo være et tidlig tegn på hjerneslag. Sjekk med en annen lege også. Ikke gi deg.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Jeg er godt over 30. Det som bekymrer meg mest er at begge mine foreldre fikk hjerte-karsykdommer tidlig. 42 og 47 år. Det er jo veldig tidlig. Er redd det er noe slikt. Har hatt høyt kolesterol i alle år og var til sjekk for dette på Rikshospitalet 1 gang i året, men plutselig fikk jeg beskjed om at det ikke var noe vits. Det startet da jeg var under 30 år, var der vel i 4 år etterhverandre.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Da hadde jeg tatt en telefon til Rikshospitalet og spurt om å få en time, evt bedt fastlegen henvise meg. Dette bør legen din ta på alvor. Hilsen anonym tidligere over her )
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Takk for svar, du anonym over! Legen min tok det endelig alvorlig. Han ringte meg nå, og vil jeg skal komme til en sjekk i kveld, for han hadde vakt i kveld. Så da føler jeg det litt tryggere.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Hei du, hvordan gikk det med deg hos legen egentlig? hilsen anonym over her )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå