Loveangel Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Men nå 3dager etter er mens fortsatt ikke kommet. Jeg har tykt hvitt " slim" som kommer.. Men det rareste er jo a samme dag som mens sku komme,så kom det litt blo ( på str med lillefing negla) og thats it.. Noen andre som har hatt slik og fått positiv test? hører jo med at alle i huset er forkjøla da,men stress og sykdom har aldri forsinka mensen min før. Har hatt regelmessig mens siden januar ( fødte en datter mars 07) og da er det 20-21 dager fra mens siste dag til mens første dag. og syklusen min ligger på ca 28 dager. siste mens første dag var 9 august. forventa mens var da 5-6september... noen?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Vent noen dager å ta en ny test. jeg skulle hatt mensen lørdagen, testet neg da, og tirsdagen. Tok ny torsdag og var da svak positiv test! og jeg er gravid nå! forrige graviditet testet jeg knall positivt den dagen jeg skulle hatt mensen, så er forskjellig!;) så lykke til!!
Glaglagla!! Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Jeg venter på mensen på fredag/lørdag..... Jeg har overhodet ingen antydning til begynnende menssmerter. Derimot har jeg hatt noen få symptomer på "andre ting".....utflod har økt - tjukt hvitt...(beklager!) Lett kvalme hver kveld...stikkinger i siden og nedover i lysken - til tider ganske vondt. Vondt i puppene - med blodårer som tydelig synes, har fått en del "nupper" på det mørke området ved brystvorten - synes de har blitt mørkere. Puppene er ikke vonde eller tunge - de verker. Og har nå vært forkjøla i over to uker - med tett tett nese - ingen andre er syke... Disse symptomene kommer og går... Da jeg får 8 år siden gikk gravid fikk jeg sen positiv test....kanskje denne gangen også Det kan virke som det har klaffet for deg! Lykke til!
Loveangel Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 tok ny test i dag da, og den var lika negativ som en gammeldags foto film Så da kommer nok mensen snart sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå