Gå til innhold

Planlegger å bli gravid iløpet av neste år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som planlegger å bli gravid neste år? Hadde vært supert å hatt noen å tatt vente tiden med;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, for å si det sånn.. er jeg ikke gravid i løpet av neste år, så går jeg fra samboer. Jeg er ikke interessert i å vente lenger:)

Skrevet

Hei! Håper jo på å bli gravid innen dette året er omme, men neste år er jo også en mulighet.. Prøvd lenge?

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann. jeg nærmer meg pilleslutt nå:) Er veldig babysyk, har en gutt født apr 2004 fra før.

har sett på syklusene mine og regnet ut el, men de første frem til jul er sambo på nattkjøring. Så satser egentlig på full klaff like etter nyttår, da vil jeg få en oktober baby og er hjemme første halvdel av første klasse til sønnen min. For 5 år siden skulle jeg ha vårbaby, og ble gravid med engang, og nå ønsker jeg meg oktober for å være hjemme når sønnen begynner på skolen. Har utsatt det lenge nå pga ny jobb.

Lykke til, vi snakkes vel inne her;)

Skrevet

Hei!

Ja, vi skal prøve å bli gravide med førstemann til neste år. Vi velger å vente til da pga jobb.

Skrevet

Skal slutte med p-piller om en mnd... Håper å ikke måtte prøve så lenge før det klaffer. :-D Har dere noen erfaring med hvor lenge hormonene fra pillene sitter i systemet og gjør det vanskelig å bli gravid?

Skrevet

er spent på det jeg også. Med førstemann rakk jeg å slutte så vidt med pilla før jeg var gravid. Det var i boks på første forsøk, håper på det nå og, men har ingen garanti:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...