Gå til innhold

Halsbrann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og "vondt" for å få puste ordentlig?

På meg har det blitt ekstremt den siste uka.. :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp gaviscon tyggetabeletter/mikstur på apoteket, det hjelper :)

Skrevet

er det helt ufarlig? for jeg holder virkelig på å klikke av det.. gulper jo i et kjør :S

Skrevet

Nycomed fruktsalt funker veldig bra for meg! De har det på matvarebutikker...

Skrevet

love hearts!! virka på meg sist hvertfall:)

Skrevet

ikke kast bort penger på gaviskon tyggetabletter... kjøp den flytende istedet... den funker bedre og mye lenger:)

Skrevet

Jeg bruker Novaluzid fra apoteket. Trodde ikke på underverker før jeg fikk den ihus!! Den er SUPER effektiv!! Den fungerer med en eneste gang...så fort du har svelget den,så er halsbrannen HELT borte!! Den smaker ikke så ille heller-smaker mint:)

Den anbefales på det sterkeste!!

Skrevet

Denne linken lagrer jeg til jeg har gått tom for graviscon tyggetabletter :P

Takk for svarene jenter!! :)

Ikke bare bare år magesekken åler seg oppover pga livmora og den sure magesyra kommer nærmere halsen :S

Skrevet

Noen som vet hvor mange man kan ta av disse forresten?

Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09*
Skrevet

FLYTENDE GAVISCON saved my life! :)

den kan du ha i kjøleskapet. Tro meg, prøvde alt sist svangerskap og dette fungerte absolut best. Da kan du kose deg med øyenskygge-smakende shotter på natta.

Jeg kunne åpne kjeften jeg så kom det flammer ut av munnen min så jævli var det.

Fødte en unge som så ut som en løve på hue og da, har hørt mange sier de er ekstra plaga.. hehe :)

Skrevet

Hehe.. er det sant?

Ingenting som er søtere enn en beibi med masse svart hår :D

Gjest Mammamoms
Skrevet

Jeg er 28 uker idag, og har den siste uken blitt plaget med halsbrann på kvelden og når jeg har lagt meg. I går drakk jeg to glass melk før leggetid, og da slapp jeg jammen unna halsbrannen også! :-)

Skrevet

Og jeg kan anbefale noe som heter Rennie, kjøpes i sverige, smaker nyyyydelig og stopper halsbrann tvert.

Skrevet

Jeg knasker Gaviscon hele natta, og plutselig slo det meg at det neppe kan være bra for tenna?? Noen som veit noe om det?? Det setter seg så j**vlig fast overalt, men jeg sliter med å svelge miksturen. Så da så..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...