wilma07 Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 tok på meg ei bukse som jeg ikke har brukt på ei stund... får ikke igjen en eneste en knapp... haha... skal jeg gråte eller le!!! flere?
Mamman til Ovedie Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Her går ikke buksa over hoftene engang.. Begynner å få seriøse problemer med mammabuksene også nå. Bare joggebukser som passer jo..
wilma07 Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 så da er det bare å kjøpe seg joggebukse, du er høygravid er du ikke? jeg er bare 17 uker..
Helene <3 Sarah Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Jeg sprengte ut knappen på dressbuksa mi her om dagen.. Hadde litt å gå på fra før, men da passet likevel buksen.. Er bare uke 9(ca) Jeansene mine skjærer seg godt inn, så nå går det i stretchbukser, tights og vide bukser (joggis hjemme)
MrsDior & baby-Dior Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 joggebukser og bulabukser går det i her hjemme... Er vi ute, så tar jeg på meg tights og tunika. takler ikke mammabuksene..
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 ja, jeg er i uke 13. står midt mellom mine klær og mammaklær. vi har hatt en del bursdager i familien siste mnd. like gøy å komme i besøk og se ut som en dass fordi at jeg omtrent ikke har klær å gå med
FruMamma med nr 2 Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Jeg er i uke 20 og begynte med mammabukser i uke 11. Når jeg bruker mammabukse, kan jeg bruke mine "vanlige" topper til og da ser det ikke så ille ut likevell. Syns mammabuksene er gode å gå i. Ellers syns jeg mammaklærne har forferdelig grusom farge. Jeg har to svarte bukser og ei brun...det er greit nok, men toppene er ofte i svart, rosa, brun eller grønn. Og både rosafargen og grønnfargen er sånn halvfarger som jeg kaller det. Blasse ekle farger som helt sikkert fåtallet passer i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå