Gå til innhold

Graviditet og migrene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut i går at jeg var gravid. Akkurat 4 uker tror jeg..

Jeg har hatt migrene siden jeg var 7 år. Fikk det selvfølgelig i dag. Men er vel sånn at jeg ikke kan ta disse tablettene?

Er egentlig helt krise det, har skikkelig vondt, kvalm og vet at så lenge jeg ikke kan ta tab kommer migreneanfallet til å bli så sterkt at jeg kaster opp.

Har første legetime i morgen....

Noen andre med migrene her som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bruke imigran!:-) bruker sjøl maxalt til vanlig,og klarer meg ikkje uten medisin mot anfalla. Så i mitt forrige svangerskap,og dette,har eg fått bytta til imigran - for bruk i nødstilfeller - som legen sa;-) håper det ordner seg for deg og,veit korleis du har det!

Skrevet

Jeg brykte imigran helt frem til for en mnd tid siden. Da fikk jeg et helt likt produkt som er billigere. Nemlig sumatriptan teva.

Leste gjennom helt bruksanvisningen der nå, og stod ingenting angående graviditet.

Tror du det er trygt da?

Skrevet

Det er et synonympreparat til imigran

- altså akkurat det samme,berre forskjellig produsent. Var faktisk det eg fikk på apoteket no og,sjøl om det sto imigran på resepten - fordi det var det billigaste. Så det skal vere like trygt som imigran ja:-) ville så klart tatt det opp med egen lege når du skal dit,men to forskjellige leger + dama på apoteket har sagt til meg at det er trygt:-)

Skrevet

Det er et synonympreparat til imigran

- altså akkurat det samme,berre forskjellig produsent. Var faktisk det eg fikk på apoteket no og,sjøl om det sto imigran på resepten - fordi det var det billigaste. Så det skal vere like trygt som imigran ja:-) ville så klart tatt det opp med egen lege når du skal dit,men to forskjellige leger + dama på apoteket har sagt til meg at det er trygt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...