Gå til innhold

Narvikinger


Lisemor84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

 

Her går det tregt. Er i dag 1 dag på overtid, og kjempelei av å vente. Har masse harde kynnere med litt smerter i ryggen, og går bare rundt å venter på at de ordentlige riene skal komme.

 

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå, såpass ja.. Må være kjedelig å gå på overtid. Håper jeg slipper det.

Da håper jeg at jeg ser deg på fødeavd. på torsdag da ;) Jeg skal inn på en kontroll da.

Lykke til iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er status samme samme....har 8 dager til termin, men har en del vondter innimellom. Men nå har det vært ganske rolig der inne i et par dager så vurderer en registrering i dag kanskje....bare for å være på den sikre siden....

 

marie: Lykke til!!! Håper du slipper å gå så mye over tiden iallefall. Kamillah fikk sin gutt i går....og hun har samme termindato som meg....ble litt misunnelig merket jeg ;0) Alle føder rundt meg hehe....

 

vi høres!

 

Klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nææh, så morsomt da! Grattis til Kamillah! =)

 

Så du går å venter ennå du også,Cathy... Jeg begynner iallefall å bli utåmodig nå merker jeg.. og ennå er det 16 dager igjen til termin. Men man vet jo aldri når det skjer.. =)

 

Har ikke fått vært med på de to siste BIM treffene pga høyt blodtrykk og beskjed om å hvile.. Så jeg er jo nysgjerrig på hvem som har født av alle septemberdamene.. =) Men nå er heldigvis bt nede på normalen igjen =)

 

Får krysse fingrene for at det skjer noe snart da;) Lykke til iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja venter og venter.....har savnet deg på treffene Lisemor! Supert at bt er blitt bedre da. Kanskje neste gang ;0) Ser for meg at jeg kommer jeg og...orker ikke å ha for store forhåpninger hehe. Kan bli lang ventetid hvis en går over termin da....

 

Kanskje vi sees på onsdag da :0)

 

Marie da? Noen fremgang?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

koselig å høre at man er savnet da ;)

Ja satser på at jeg kommer meg avgårde neste gang, men helst vil jeg jo ha baby før den tid.. hehe :P åååh, jeg er så spent.. :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - jeg er 6 dager over termindato i dag, men det er helt greit, har vært forberedt på det, siden snuppa kom 14 dager etter termindato. Jeg har det bra og magen har det bra så gjør det ingenting å få noen "bonusdager" til å ordne ting som ikke er ordnet enda. Er klar og veldig spent, men heldigvis ikke lei eller utålmodig. Skjønner veldig godt at man kan bli det hvis man har mye plager eller er sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tilhørte egentlig november-gjengen (termin 4.11), men 12.september kom gutten vår til verden på sykehuset i Tromsø!

 

Vi er forresten en hel "koloni" fra Narvik som er her oppe sykehuset. :)

 

Nå er det bare å vente på at jr legger på seg, og kommer ut av nyfødtintensiv - slik at vi kan komme oss hjem til Narvik.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har fått med meg at det er en del narvikdamer som har tatt seg turen til Tromsø.....håper alt står bra til med dere og de små nurkene deres :0)

 

1 dag til termin her. Tenker nesten ikke på annet! Begynner å bli klar for at jenta vår skal komme til :0)

 

Stå på jenter :0)

 

Lisemor da? Alt bra med deg?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, såpass ja.. Håper alt er bra med lille nurket som kom litt tidligere enn planlagt =)

 

Så du har ikke fått pia di ennå Cathy...Skjønner godt at du ikke tenker på annet. Har 9 dager igjen selv, og jeg begynner å bli smågal.. kan ikke forestille meg hvordan du har det :D Tenkte faktisk på deg tidligere ikveld..synes å huske du hadde termin i morgen.. :P Jeg er god på å huske sånt.. hehe.

 

Kanskje vi sees på fødestua da.. hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da er jeg altså 1. dagen på overtid....har hatt mye vondter, men går over innimellom så ho plager meg nok bare. Hadde ikke gjort meg noe å gått over hvis jeg ikke hade de hatt alle disse vondtene.....modning eller whatevva :0) come ooooon sei æ bære! hehe

 

Håpe ho e ute innen september e over iallefall......

 

Lykke t alle dokker andre og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...ser på innlegget mitt over....jenta vår kom på natt til den 21. kl 02:07, så ho lurte meg ikke likevel ;0) Er kommet hjem nå. Fin fødsel :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :P Koselig å treffe på deg på føden. Synd jeg ikke fikk sett jenta da..jordmora kom jo akkurat da du var å henta ho =)

 

Kos dere masse iallefall.. snaaaart er det min tur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...