LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Har solarium, men det blir ikke ofte brukt. eneste når jeg har utbrudd med eksem er det kjekt, og før ferien ;-) Men nå har jeg kanskje kjøper på det, og ble så usikker. Angrer jeg er det jo ikke bare-bare å finne en ny til en billig penge. Men så trenger jeg plassen da. Om jeg selger den kan jeg sette inn en køyeseng der, og få plass til overnattingsgjester heller. Hmm...men da må jeg til byen for å ta sol om jeg får lyst. Huff at jeg skulle ramle borti en mulig kjøper. :-p
Zitro Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hadde solgt på flekken... naturlig sol er mye sunnere... :-) Og spes siden du trenger plassen, så hadde jeg ihvertfall solgt.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 Jo, jeg vet. Men er lite naturlig sol her, og den hjelper ikke på eksemen (da får jeg solutslett i tilegg), så derfor jeg er sånn i tvil. Eksemen har holdt seg borte siden sola kom i hus. Men plass er fint. Det er 1000 kr også... :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå