Gå til innhold

Gruer meg sånn til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha 24 timers måling av blodtrykk fra kl 14.00 idag. Får høyt blodtrykk bare av tanken på en blodtrykksmåler og forstår ikke helt hvordan resultatet skal bli riktig da jeg vil bli nervøs hver gang det greia begynner å blåses opp. Skal ha den på meg hele natta også:(

Noen råd om hvordan jeg kan"drite" i den og prøve å være avslappet.Det hadde vært hyggelig å høre imorgen at det ikke er noe galt med blodtrykket mitt at det blir bare høyt fordi jeg blir nervøs før måling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også hatt sånn!

Er ikek noe farlig, eller ubehagelig. Bare å fortsette akkurat som før, gjøre som du pleier, bare ta pause når den begynner å blåse seg opp.. La armen henge, eller hvile i fanget.

Pust dypt, dette går bra!

Skrevet

takk for oppmuntrende innlegg.

Fulgte du med hvor høyt det ble hver gang eller?

Tror at jeg bør prøve å unngå det for det vil bare stresse meg, men vet at det vil bli vanskelig å ikke kikke på de "skummle tallene"

Skrevet

på min måler så kunne jeg ikke se det:) Blir nok bra skal du se, jeg har prøvd det flere ganger. Tiltross for høye verdier hos legen har jeg alltid ok verdier sett over 1 døgn.

Skrevet

Da får jeg prøve å slappe ev så godt jeg kan og fokusere på min lille prinsesse på tre år hjemme. Hun er den som klarer å få meg til å se på lyst på ting:)

Edvina: Du hadde et navn som er vanlig der jeg kommer fra- Bosnia, er du kanskje derfra?- Ble nyssgjerrig jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...