Gå til innhold

Gir folk opp for fort? Ang parforhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser stadig innlegg som "nå er jeg alenemor", 2 på skravle nå. Gir folk opp forholdet for fort? Litt motgang bare så "Bye, bye". Selv har jeg og barnefar vært sammen i 15 år, gift i to. Klart vi ikke har hatt det like greit bestandig, men vi har vel følt at forholdet har vært verdt å kjempe for. Forventer folk at en skal være nyforelsket hele tiden? Dette er ment generelt, ikke om de som ligger på skravle nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, folk gir opp altfor lett.

Selv er jeg også skilt, men hadde ikke valgt det hvis han jeg var gift med var interressert i å prøve å jobbe med forholdet. Han hadde ny dame i kikkerten og satset på grønnere gress. :D

I dag er han alene og jeg har ny mann etter 7 år.

Skrevet

Ja og nei

Før i tiden var kvinnene mere avhengi av mannen enn i dag.

Feks det med alenemor stønader fatnes ikke på den tiden, så dro man fra mannen så stod man der på bar bakke.

Kvinnen gjorde det meste for at mannen skulle være fornøyd uansett hva det måtte koste.

I dag er ikke kvinnene avhengi av mannen, ikke når det gjelder økonomi, husrom, rykte, eller hva det nå måtte være.

I dag klarer vi kvinner oss like bra med som uten mann.

Derfor kan vi også sette høye krav til mannen, vi trenger ikke å finne oss i alt mulig rart. Vi er blitt mere likestilt!

Å i dag er man ikke en heks eller hore om man har barn med en annen mann enn den vi deler livet med.

Derfor er det mere skillsmisser i dag enn før tror nå jeg.

Skrevet

Nå fikk jeg det til å høres ut som det er kvinnens feil og kvinnens avgjørelse når det skjer et brudd hahahaha men det var ikke sånn ment!!

Hilsen anonym 10.03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...