Gå til innhold

Sauen Shaun: hvilken bil har dere da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg heter Hilde og hadde fokus stv før, vi har nå byttet til den nye mondeoen. Og med litt bytting av seter skal nå alle sitte godt og trygt.

Venter nr tre i disse dager.

Skrevet

Oi, Ford focus er det ganske grei plass bak er det ikke det da? Vi har Volvo 850. Kanskje vi må kjøpe ny bil:) Men ser at V70 går da, og det er ikke så stor forskjell på de i størrelse.

Skrevet

Det trodde vi og, men det var ikke sjanse...vi har et "putesete" besafe, et nr 2 sete besafe og et babysete.Klart man kan trykke alle setene inn å få igjen døra, men blir værre med å sette på beltet osv:)Så trygt er det ikke.

Ja den nye mondeoen er jo litt større da, fin bil foresten, ikke likt mondeo før den nye kom. Volvo pleier jo å være store da, så da aknskje dere er heldige:) Begynner å stresse litt med det bilgreine nå, huff:)Godt det er så og si bare det igjen å kjøpe;)Men kan fort bli dyrt da:)

Skrevet

Tror jeg må få montert inn det setet og prøve ikveld. Greit å ha i orden siden jeg allerde er over termin. Kanskje det blir ny bil på oss:) Er en viktig faktor at man kan feste bilbeltene ja.Har 2 bilstolseter med rygg + babysete med base. Huff kan bli dyrt dette skjønner jeg. hvilken bli har dere tenkt å kjøpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...