Promp Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Hei, er det noen meninger om dette? Driver og nesten-besvimer om dagene, og føler meg helt elendig... Konstant andpusten og sliten, sover dårlig! Skal så klart høre med legen også, men lufter det her også...
Anette25 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hei.. Jeg var på fly reise i uke 30+6 og flydde hjem i uke 32+6. Hadde ikke noe problem. Brukte støttestrømper.. Men har ikke så kjempe lavt blodtrykk..
Herkules Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Hvor lavt blodtrykk har du da? Ikke at jeg er noen ekspert, men jeg fløy i uke 30 med forholdsvis lavt bt 90/50 Jeg hadde overhode ikke noe problemer med det. Det er jo høyt bt og flying som man er obs på. Bruk støttestrømper ja det er alltid lurt. Om du driver å besvimer i ett kjør ville jeg ikke reist alene:)
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Jeg fløy til Spania i uke 30 og tilbake til Norge igjen i uke 32. Mitt blodtrykk var 90/60, så ikke veldig lavt - men det gikk helt fint. Drikk masse vann og bruk støttestrømper!! Men ville nok ikke flydd alene om du driver og nesten-besvimer til stadighet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå