Gå til innhold

Fly i uke 30 med lavt blodtrykk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen meninger om dette?

 

Driver og nesten-besvimer om dagene, og føler meg helt elendig... Konstant andpusten og sliten, sover dårlig!

 

Skal så klart høre med legen også, men lufter det her også...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

 

Jeg var på fly reise i uke 30+6 og flydde hjem i uke 32+6.

Hadde ikke noe problem. Brukte støttestrømper..

Men har ikke så kjempe lavt blodtrykk..

Skrevet

Hvor lavt blodtrykk har du da? Ikke at jeg er noen ekspert, men jeg fløy i uke 30 med forholdsvis lavt bt 90/50

Jeg hadde overhode ikke noe problemer med det. Det er jo høyt bt og flying som man er obs på.

 

 

Bruk støttestrømper ja det er alltid lurt.

 

Om du driver å besvimer i ett kjør ville jeg ikke reist alene:)

 

Skrevet

Jeg fløy til Spania i uke 30 og tilbake til Norge igjen i uke 32. Mitt blodtrykk var 90/60, så ikke veldig lavt - men det gikk helt fint. Drikk masse vann og bruk støttestrømper!! Men ville nok ikke flydd alene om du driver og nesten-besvimer til stadighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...