Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 har jo klart det før, så skal jo klare det igjen.. etter masse frem og tilbake med sambo siste mnd så velger han nå å flytte... jeg er 12 uker på vei og har en snuppe fra før, skal selge leiligheten og er sykemeldt pga hypermessis, så dette blir tøft, men jammen skal jeg klare meg!!! uff, måtte bare lette hjertet litt.. det rare er at jeg har ikke en tåre igjen, klarer ikke være lei meg, bare sint. så da er det vel rett at det blir sånn her..
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Velkommen i klubben ! Dette klarer du ! sender trøsteklem !!
Mor&barn Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 All lykke til til deg. Du klarer det med litt ekstra innsats. Huff kan være litt sint med deg jeg
Nit@™ Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Vet du, du er jammen tøff. Flott innstilling! Ønsker deg kjempemasse lykke til! Trist når det ender slik, men jeg tror du klarer det fint! Du virker som ei tøff jente! Lykketilklem!
Gjest Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 tusen takk for gode ord, det varmer!!! vondt å sitte her å se han pakke, men det er noen ganger ikke nok å elske noen har jeg skjønt...
BettyBoob Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 uff, leit å høre er selv alenemor - til en - og klarer meg strålende masse lykke til!!!
cherry coke Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Uff da! Men det høres ut som om du har rette instillingen og da er mye gjort=) Jeg er alene med ei lita jente, har vært det i 3 år. Og vi har det så fantastisk! Vi koser oss mye alene=) Blir nok litt mer stress med to, men det går sikkert fint. Lykke til=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 dette greier du! du er en tøffing som har vært ute en vinterdag før. ;-)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 Uff så trist det var ikke lite du skulle ha å stri med nå høres det ut som.. Men du vil nok få det bedre i det lange løp om ting ikke er bra mellom dere nå, mye bedre for ungene også at dere bor fra hverandre og ikke prøver å holde ut bare for dems skyld. Masse lykke til
PAVEEL Skrevet 9. september 2008 #12 Skrevet 9. september 2008 uff da, trist å høre. er blitt alene jeg og. har to gutter fra før med en annen bf. trodde jeg viiirkelig hadde funnet drømmemannen nå, selv om graviditeten var laaaaangt fra planlagt (lille hull i gummi dette;-), men viste seg at var en helt annen mann det jeg trodde. har 7 uker igjen jeg nå.... men dette klarer vi whiteLily! det som ikke dreper oss, gjør oss bare sterkere, og vi kommer til å bli råå sterk! when the going gets tuff, the tuff gets going:-) dette er to setninger jeg har sagt mye til meg selv den siste tiden... livet kommer uten garantier, og det er vel en mening med alt vi opplever?? både på godt og vondt:-) klemmer deg hardt!!!
Gjest Skrevet 9. september 2008 #13 Skrevet 9. september 2008 ja alt jeg gjør nå er å tenke fremover, må sette spiren og snuppa først og finne et nytt hjem til oss. det som ikke dreper en gjør en vel bare sterkere... får håpe på det ivertfall!!
Dotten Skrevet 9. september 2008 #14 Skrevet 9. september 2008 Huff da.... Men som du skriver selv, så skal du klare dette. Ønsker deg masse lykke til med svangerskapet, ny leilighet, lille snuppa osv. Håper din eks. hjelper til fremover i det minste da med salg, flytting, avlastning osv. Masse, masse lykke til og en stor klem sendes din vei
Gjest Skrevet 9. september 2008 #15 Skrevet 9. september 2008 ja dette var heller ingen planlagt graviditet, men ønsket trodde jeg ivertfall.. vel spiren er ønskt av meg ivertfall.. har hatt litt blødning i helgen og litt osm kommer nå, så nå må jeg bare stresse ned og ikke la dette ta over hele livet mitt. han er nesten ferdig pakket og ute, så da skal jeg klare å slappe av håper jeg... takker igjen for alle gode ord!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå