chiquita Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Begge deler - han sover som regel en blund i senga si tidlig formiddag og ettermiddag mens han sover ute i vogna på trilletur midt på dagen. Bor i blokk så kan ikke bare sette ut vogna, men har gjort det da vi har vært på hytta etc. og da sover han veldig bra. Jeg synes det er deilig at han kan sove både i senga og i vogna (kunne bare sove i vogn i bevegelse i begynnelsen) - da har jeg valgfrihet!
Zitro Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Stort sett alltid ute i vogna... sover lengst og best der.
Nordhagenjentene :) Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Frøkna vil bare sove i vogna om vi går tur, hvis jeg legger henne ut vil hun ikke ligge der. Så her sover hun der hun sovner, om det er på krabbeteppet, sofaen eller at jeg får lagt henne i senga på rommet/vugga i stua, fordi jeg ser at hun holder på å sovne. Altså, ingen rutine på det her.
Tante Bassa Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Teo sover i vogna, som står i stua.
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Sover ute i vogna si. Har nettopp fått han til å sove i vogna når den står i ro. JUHU før våkna han med en gang vi slutta å bevege den. Sover også i lekegrinda si da.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Lillegutt trives absolutt best ute i vogna si. Har en stor deilig terrasse med noe tak over, så kan stå der i all slags vær. Har prøvd å legge han i senga si, men den er nok forbehold natta:-)
UpsyDaisy Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Gutten vår sover aller best i sengen sin. Er redd han begynner å bli sær også, for da vi var på besøk i helga ville han absolutt ikke sove..
Joikaboll@ Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 I bilen, i sovevogna ute, i turvogna eller i reisesenga i stua, på soffan i senga si/senga vår. Eller egentlig hvor-som-helst.
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 KUN ute i vogna. Greit at prinsessa foretrekker å sove ute, men litt tungvint når vi har andre planer å ikke mulighet for å legge ho ut;-/
lille_mille Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 hu sover gjerne den første luren sin i hengevugga på stua, men de lengre lurene tar hu ute i vogna si! Vi legger hu bare i senga på kvelden!
Julimams Skrevet 9. september 2008 #12 Skrevet 9. september 2008 Her soves første duppen i vogga, hvis jeg er på skolen sover hun i vogna. Tiden for dagens første dupp passer perfekt mens jeg er på forelesning. Andre duppen skjer i vogna mens vi går tur. Det å få henne til å sove i vogna stående ute går bare en av ti ganger. Hun våkner som regel etter 15 min og er illsint. Håper på å få det i gang bedre etterhvert. Resten av dagen smådupper hun bare, det skjer som regel på armen til pappen eller mamsen. Sengen er til natterstid=)
Ned 20,4kg.. Skrevet 9. september 2008 #13 Skrevet 9. september 2008 Over alt egnetlig.. Han er ikke så nøye på det. Bare han har kosebamsen, tutten og kosefilla er han fornøyd..
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 9. september 2008 #15 Skrevet 9. september 2008 Sjefen her i huset skulle helst ha ligget på fanget hele dagen og sovet:) Eller i sofaen:) Vogna er fin den og, sover lengst i den ute... Vugga og senga er ikke populært:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå