Gå til innhold

God morgen alle sammen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lovte dere igår at jeg skulle plage dere med masse mas fra meg, så nå er jeg i gang hehe:)

Har vært oppe snart tre timer allerede, fått eldste avgårde på skolen. Kjørt jenta i b.hagen. Lagt meg frokost jeg nå sitter og spiser mens jeg ser på tv:)

Ellers er mine planer svært få for dagen. Vaske litt klær da. Og gleder meg til Greys ikveld:)

Enn dere da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joa, mer eller mindre "våken". Driver og endrer leggetidspunkt for lille kråka mi så nå våkner han rundt 6 - 6.30 og er lys våken. Det er litt for tidlig for mor å stå opp så jeg prøver å overtale ham til å sove litt lenger etter en skvett pupp, men i dag var det ikke bønn. Så jeg har også vært oppe en stund...

Må en tur i butikken idag, snart tom for masse rart. Tenkte kanskje jeg skulle få hengt opp høstgardiner i løpet av dagen, men får se an tiltakslysten tenker jeg ;)

Skrevet

Jeg gleder meg også til Grey's i kveld. Og Jakten på kjærligheten.

Ha en fin dag, Kokkeli :))))

Skrevet

God morgen! Har akkurat levert snuppa i barnehagen, å nå har jeg valget mellom å vaske huset eller bake kanelsnurrer. Mulig det blir ingen av delene. ;o)

Gleder meg også til Greys i kveld, eneste serien jeg følger med på. :o)

Skrevet

Go morgen dere;)

I dag har jeg helt fri fra både jobb og unger. Sjer ikke ofte her i huset. I dag tenkte jeg jeg skulle rydde litt på mørkeloftet, finner ingenting der oppe lengre. Vet jeg har både cherrox til begge ungene og vintertøy, men finner ingenting. Da er det nok på tide med en ordentlig ryddesjau. I tillegg har vi noen skap og skuffer som skulle vært tømt og ryddet, fant ikke klær å ha på heller nå når vi kom hjem fra ferien. Får se hva jeg får gjort i dag. Håper på masse.

Har forresten vært våken siden 06.30 i morrest, da fikk jeg ikke sove lenger, men jeg lå i senga til lillemor våkna kl 07.30. Ble litt sur når jeg ikke fikke sove mer, er den som gjerne sover lenge om morgenen.

Gleder meg til jakten på kjærligheten og greys i kveld;)

Skrevet

Jeg skulle ikke vært her i dag, men så har noen rappet husnøkkelen og da kommer jeg ingen vei. Jeg er veldig trøtt og kommer vel til å sovne på sofaen, tenker jeg.

Jeg burde bake brød, men inspirasjonen er ikke tilstede. Noen som har inspirasjon å sende meg?

Er jeg våken skal jeg også se Grey's anatomi.

Skrevet

Hei hei, god formiddag.. Jeg og sønnen stod opp litt over 9 idag.. :o) Deilig å sløve slik på morgenen. Spiste frokost, også kjørte jeg sønnen i bhg. Etter det ha jeg sittet foran tv skjermen, ser God Morgen Norge. Også bamme jeg litt. Skal snart sparke meg selv i rompa, slik at jeg får gjort litt i heimen her.. Har store planer for dagen, så får vi se hvor mye jeg får gjort.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...