cyberkit *fødeklar* Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Kan man kjenne det selv om slimproppen har gått, om man er moden og om man har åpning? Isåfall, hvordan?
Gydamamma Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Slimproppen merker du. Det kommer ut som en geleklump,med eller uten litt blod. Er det med blod er det fødsel gansk nært forestående, uten kan det gå laaang tid før noe skjer. Men det andre der lurer jeg på.....
cyberkit *fødeklar* Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 syns det er så mange som sier at de ikke har merka slimproppen selv om den har gått... Med 1.unge så merket jeg den,den gikk noen dager før fødselen om ikke jeg husker helt feil, men med unge nr to var det ikke no pga keisersnitt..
82glad Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Har selv spurt om dette, uten å fått noe særlig svar.. så jeg har kikka litt innpå andre sider. Der var det flere som hadde "forsket" litt selv og kjent etter hvordan livmortappen var. Noen hadde til og med fått klarsignal fra legen om at det var bare å kjenne etter selv. Jeg kjente etter for ca 3 uker siden, og da kjente jeg livmortappen. Den var hard (som nesetippen) og var langt nede. Men nå når jeg kjenner etter, så er det bare så vidt jeg når tak i den og så er det helt mykt og kort. Umoden skal den visstnok kjennes ut som nesetippen, men er man moden skal det kjennes ut som munnen. Er foresten 37+1 idag:) nærmer seg med stormskritt!!!
cyberkit *fødeklar* Skrevet 9. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2008 Tusen takk for svar Vil det da også si at mannen kommer dypere inn ved samleie? *rødme litt*
Mama B Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 oi, spennende! Nå fikk jeg lyst til å sjekke selv også!! Litt skummelt, men med rene hender må det vel gå bra..
Topprisen Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Hehe.. øh.. hvordan vet man hva som er livmortappen da? :/ Er en smule grønn når det kommer til dette
82glad Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Hehe, kan hende at man kan trenge dypere:) Men jeg er blitt så hoven der nede nå på slutten at det er umulig. Hvis du er umoden, så vil du mest sannsynlig kjenne en rund "tapp" med et bittelite hull i midten. Den vil være ganske så hard..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå