Gå til innhold

Maserier? Hvor lenge kan slikt pågå da...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt trodde jeg virkelig noe var på gang,,,,våknet av menssmerter og kynnere rundt tre, og de varte til halv fem- da må jeg ha sovnet og riene må ha sluttet .... så irriterende!

Er ganske klar for mer action nå...!

Kan en holde på slik i dagevis mon tro, eller nærmer det seg

noe her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ingen vite! uff, det er slitsomt med disse maseriene, har det sselv. Men her har det pågått i mange dager, litt opp og ned. det hjelper jo til på modning osv, men kan allikevel vare lenge.

Skrevet

Ikke meningen å ta helt piffen ut av dere, men jeg har hatt det sånn i tre uker nå...... Begynner å bli rimelig lei. Tror snart ikke det kommer noen baby;O) Men har jo ikke hørt om at de blir der inne til evig tid, så hun kommer vel snart. Termin på fredag.

Lykke til!

Skrevet

lenge har gått slik i to uker nå. Og er på overtid.

Skrevet

ble sykemeldt pga så sterke og masete kynnere - ta det mer med ro, så kanskje de gir seg. på det verste kunne de vare i 8 timer, og selvfølgelig på natta, så jeg var helt utslitt om morran...

Skrevet

ikke for å ta piffen fra deg, men er forresten "bare" i uke 34 + 4...

Skrevet

Da jeg fødte mellomste, hadde jeg maserier to netter på rad. Den tredje ettermiddagen begynte det på igjen, og resulterte i fødsel tidlig på den natten. Så det er håp om at de fører til noe godt!!

Prøv å slappe av på dagen - vet det ikke er lett - men prøv:-)

Skrevet

Jo, jeg får prøve å holde hodet kaldt og senga varm- men hvordan vet en forskjell på maseriene og ekte rier? Jeg er 39+3 i dag og sååååå klar for helt andre ting enn maserier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...