Artemis*på overtid* Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 I natt trodde jeg virkelig noe var på gang,,,,våknet av menssmerter og kynnere rundt tre, og de varte til halv fem- da må jeg ha sovnet og riene må ha sluttet .... så irriterende! Er ganske klar for mer action nå...! Kan en holde på slik i dagevis mon tro, eller nærmer det seg noe her??
☆Mathilde Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Det kan ingen vite! uff, det er slitsomt med disse maseriene, har det sselv. Men her har det pågått i mange dager, litt opp og ned. det hjelper jo til på modning osv, men kan allikevel vare lenge.
ainapost Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Ikke meningen å ta helt piffen ut av dere, men jeg har hatt det sånn i tre uker nå...... Begynner å bli rimelig lei. Tror snart ikke det kommer noen baby;O) Men har jo ikke hørt om at de blir der inne til evig tid, så hun kommer vel snart. Termin på fredag. Lykke til!
julibaby2 Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 lenge har gått slik i to uker nå. Og er på overtid.
enbolleiovnen Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 ble sykemeldt pga så sterke og masete kynnere - ta det mer med ro, så kanskje de gir seg. på det verste kunne de vare i 8 timer, og selvfølgelig på natta, så jeg var helt utslitt om morran...
enbolleiovnen Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 ikke for å ta piffen fra deg, men er forresten "bare" i uke 34 + 4...
susemor-3 små Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Da jeg fødte mellomste, hadde jeg maserier to netter på rad. Den tredje ettermiddagen begynte det på igjen, og resulterte i fødsel tidlig på den natten. Så det er håp om at de fører til noe godt!! Prøv å slappe av på dagen - vet det ikke er lett - men prøv:-)
Artemis*på overtid* Skrevet 9. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2008 Jo, jeg får prøve å holde hodet kaldt og senga varm- men hvordan vet en forskjell på maseriene og ekte rier? Jeg er 39+3 i dag og sååååå klar for helt andre ting enn maserier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå