Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde aldri jeg ville gjøre dette,men jeg er blitt med i et slektstre...

Å jeg ser jo at jeg allerede har fått trøbbel med navnene,hehe.

Men litt jobb må det vel være?

Jeg tror jeg får finne frem til han som kan alt på rams i mammas slekt.Hadde vært gøy å sett hvor stort det ble før vi sto fast.

å med pappas 8 søsken og deres familier,så vet jeg om 34 søskenbarn på den siden.Men det kan være flere.Nei,noe sier meg at det her kan bli en real jobb =)

Men gøy er det ja!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jøje meg...... Nok å henge fingrene i forstår jeg.

Her er vi så heldig at noen har allerde tatt fatt på den oppgaven:o)

Både på mammas og pappas side finnes det slike ildsjeler...

Og siden pappa var den 10. av søskene, så har jeg ikke mindre enn 50 fettere og kusiner på den siden:o) Hvorav jeg er yngst..

Skrevet

Jøje meg, dere har jammen diger slekt!

Min mor har kun en søster og min far har to søstre så her er det ikke vanskelig å huske alle fettere, for den ene kusinen jeg hadde døde dessverre som 20-åring i en fæl bilulykke.

Men mamma har bedrevet slektsforskning og det er ganske gøy å lese om anene tilbake:-) Og ikke minst flott for kommende generasjoner å ha!

Skrevet

Ja,slekta er stor på pappas side.Dette er sånn internettgreie,så det er jo faktisk gøy ;o)

Til sammen vet jeg om 42 søskenbarn,men det kan jo være flere der ute...Ser at jeg vil komme fort i stå.Vet ikke alle navna til barna til barna til.....Pjuh

Men langt der ute skal jeg komme frem til Petter Dass og diverse andre kjente navn.Men tror jeg får invitere flere,så kan di gjøre jobben,he he he...

Men det er veldig gøy da.Ivertfall enda =)

Mamma har kun et søsken.Så på den siden er det enkelt.Men den andre siden.....!!!

Skrevet

Oj da har du mye jobb forran deg.Min svigerfar er en ildsjel som har funnet min familie på farfar og mormor/morfar sin side.Laga bok til oss.Kjempe gøy.

Det er en stor jobb, men kjempe gøy da for slekten sin del.Stå på og lykke til videre :0)

Skrevet

Er en i oslo som har forska på slekta vår,på farssiden.Men jeg kom meg ikke på det treffet.Han ga ut bok å.

Men dette er mer et familie tre som du kan invitere flere med.Får se hvor langt jeg kommer da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...