Gå til innhold

Nedpress??

frøkendings *fødeklar!*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i perioder hatt stikkinger i underlivet og har tenkt at dette er helt sikkert fordi babyen beveger seg nedover i bekkenet for å gjøre seg klar til turen ut. Eller eventuelt at han trykker på noen nerver..Men når eg var på 38 ukers kontroll sa legen at han låg ikke særlig langt nede...

Men i natt når eg var oppe på en av de mange doturene var det heeelt sinnsykt vondt. Kjentes virkelig ut som han ville ut! Eg klarte så vidt å gå tilbake i sengen, hjulbeint og med musesteg he he tenkte for meg selv at viss dette var rier så hadde eg nesten ikke klart å bevege meg til noe sykehus he he Gikk over igjen når eg la meg..

Flere som opplever det SÅ intenst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt ganske liknende deg inatt.. føltes som om hodet på babyen skulle komme ut..var så vondt at jeg sto og hang over sengen..trodde jeg skulle sprenges..skulle ønske d hadde gått over da jeg la meg,men hos meg var d minst like ille å ligge:(

Men jeg er litt kortere på vei enn deg, og sist jeg var hos jordmor,så sa hun at han lå langt nede, og innen begynnelsen på oktober,så hadde han nok festet seg..

Skrevet

Huff ja, tydelig at det nærmer seg iallefall:)

Min lille kommer nok ikke til å feste seg, da de sjelden gjør det hos flergangsfødende... Ikke godt å vite hva de driver med er inne he he

Skrevet

Har også hatt mye nedpress.kommer gjerne på kvelden, men har variert litt.Føles som om han skal komme ut-nesten knipetrang!!!skikkelige "slag" nedover.skjønner ikke at ikke vannet går...fikk vite han lå langt nede, men hatt det slik i noen uker nå, å tidligere lå han i tverrleie, men pga mye vann under han sa de at det var vanlig å kjenne slik press...ikke vet jeg-håper det hjelper på modning dette;=)

Skrevet

Har det også sånn, spesielt etter tisseturen om natta.

Skal vist være normalt at når en tømmer blæra så beveger babyen seg pga forandring av plass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...