Gå til innhold

Navn til den lille (premieres)


mageboer igjen visst*fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fra før av to jenter, Vilde og Tiril. Er så og si helt sikker på at det blir gutt denne gangen og trenger navn som passer til hans to eldre søstre.

Gjerne dobbeltnavn og.

Premie utloves til det beste forslaget!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kevin Andre`

Victor

Isak

Adrian

Jesper

Theo

Ruben

Skrevet

Storm

Emil

Elias

Mads

 

Skrevet

Erik

Ola

Lars

Sjur

Emil

Hans

Nils

Falk

Mons

 

Synes tredjemann må få sin egen bokstav!

Skrevet

Hva med Theodor eller Mats? :-)

Skrevet

Hvis vår tredje hadde blitt gutt, hadde det antagelig blitt Anders.

Kjekt guttenavn synes vi, og det passer vel til Vilde og Tiril også :)

Skrevet

Endre

Viljar

 

er litt i samme gate eller hva?

Skrevet

Hvis gutt; Bjørnar.

 

Hvis jente; Myrtel.

Skrevet

Til Edvina med gutt i magen:

 

Dette er de beste forslagene hittil. Nydelige navn begge to og ikke noe jeg hadde tenkt på selv.

 

Tusen takk.

 

Har du forresten forslag om mellomnavn som passer til disse?

Skrevet

Ask syntes jeg er nydelig navn... men det er allerede "tatt" av ei veninne ;) så jeg kan ikke bruke det om det blir en gutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...