mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Har fra før av to jenter, Vilde og Tiril. Er så og si helt sikker på at det blir gutt denne gangen og trenger navn som passer til hans to eldre søstre. Gjerne dobbeltnavn og. Premie utloves til det beste forslaget!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Kevin Andre` Victor Isak Adrian Jesper Theo Ruben
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Storm Emil Elias Mads
prebs Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Erik Ola Lars Sjur Emil Hans Nils Falk Mons Synes tredjemann må få sin egen bokstav!
Mamman til Ovedie Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Hva med Theodor eller Mats? :-)
Gurine Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Hvis vår tredje hadde blitt gutt, hadde det antagelig blitt Anders. Kjekt guttenavn synes vi, og det passer vel til Vilde og Tiril også
edvina har fått en gutt Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Endre Viljar er litt i samme gate eller hva?
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Hvis gutt; Bjørnar. Hvis jente; Myrtel.
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 9. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. september 2008 Til Edvina med gutt i magen: Dette er de beste forslagene hittil. Nydelige navn begge to og ikke noe jeg hadde tenkt på selv. Tusen takk. Har du forresten forslag om mellomnavn som passer til disse?
WildPrincess Skrevet 9. september 2008 #13 Skrevet 9. september 2008 Ask syntes jeg er nydelig navn... men det er allerede "tatt" av ei veninne så jeg kan ikke bruke det om det blir en gutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå