Shauri Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 IKM var lørdag 6 sept. Hadde rosa på papiret om morningen 2/9. Kvalm fra 2/9 og frem til 6/9. Ingen TR på IKM dagen. Negativ test både 5 og 6 sept. Tror TR kom på søndag 7/9 - men feil farge og mengde i forhold til normalt.
Shiny84 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 noen har jo små blødninger når de skulle hatt mens, sellom de er gravide, kan jo ha vært festeblødning også.. *håper det beste*
Shauri Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 Ja, jeg begynner å lure (og håpe). Virker som om jeg ikke har mensen. Vanligvis har jeg veldig frisk farge på TR, men det lille som har vært nå har ikke hatt riktig farge - og har vært ekstremt minimalt. Kanskje jeg må ta en test i morgen. Får se etter trening i dag om jeg har fått noe TR da..
Shauri Skrevet 10. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2008 Tok test i morges, negativ som vanlig. Så forklaringen blir kanskje at dette var en veldig kort og rar menstruasjon? Spesielt nå, for nå vet jeg ikke når jeg skal beregne EL eller IKM. Kanskje det er like så greit. Kan hjelpe meg til å tenke mindre på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå