Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Men hvem forsov seg så en hel familie sitter nå og depper:( Griner jeg....
Sivalur Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Å nei! Stakkars dere da!! Utrolig kjipt...
Gjest dagdrømmer Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Åh så kjipt!! Har du snakket med flyselskapet eller noen? Lar det seg ordne på noe vis?
Gjest Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Ja det suger skikkelig:( Aldri skjedd meg før..... tror nesten ikke det er sant nå heller. Eldste er selvfølgelig skikkelig lei seg. De andre skjønner jo ikke en dritt.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Koster så sinsykt når man booker så sent..... men vi jobber med saken. Et alternativ er at mannen drar sammen med 2 av ungene.
Dronningen! Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Skulle dere på ferie til Spania? Ognår gikk flyet? Huff, det er min store skrekk å forsove meg... Du har min største sympati
Gjest Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 flyet gikk 06.30 og jeg våknet 05.45..... ja vi skulle endelig på ferie sammen til en forandring.
Sivalur Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Var det bare ditt ansvar å våkne? Mannen din kunne jo også hatt på vekkerklokke... Uff, kjipt.
Dronningen! Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Ja da hadde dere litt snaut med tid ja.... Har du snakket med reiseselskapet og hørt hva som kan gjøres i deres tilfelle da? Ombooking kanskje... Stakkars Leadern og gjengen. Klem
Dotten Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 Huff. Dette er min skrekk, men jeg sover alltid så dårlig før jeg skal ut å reise, slik at jeg rett og slett ikke kan forsove meg.....! Har alltid litt sommerfugler i magen, og disse holder sånn på, at de vekker meg i utide... Stakkars dere. Håper virkelig dere får ordnet opp og at dere får reist uten altfor mange ekstra kronene! Huff og huff. En trøsteklem sendes din vei!!
Gjest Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 det er helt utrolig... mannen hadde 2 vekkerklokker. Jeg la meg ikke før 02.30... og det skulle jeg jo aldri ha gjort. Vanligvis våkner jeg alltid av klokka, men jeg er så sliten at jeg ikke våknet. Han har bare skrudd de av...
Gjest Skrevet 9. september 2008 #12 Skrevet 9. september 2008 å nei så fælt! håper virkelig dere får ordnet sånn at alle kan reise! er vel ikke bare din feil? uansett kan alle være slitne og forsove seg.. lykke til!
Gjest Skrevet 9. september 2008 #13 Skrevet 9. september 2008 Takk for sympati:) Er egentlig bare et spørsmål om pris.... vi må gjøre et valg snart og håper det ordner seg.
Joikaboll@ Skrevet 9. september 2008 #14 Skrevet 9. september 2008 Å steike LOTP.... så tragisk, for dere alle. Krysser fingre og tær for at dere får ordnet det og kommet dere avgårde så raskt som mulig.
* 5 om dagen * Skrevet 9. september 2008 #15 Skrevet 9. september 2008 hvor mange er det som skal på tur da? og må dere betale alt en gang til? de må vel ha litt sympati vel.... uff, det er min store skrekk. men her bor vi så langt unna, at vi må reise i mange timer føre, så vi har mye å gå på. (3 1/2 time til flyplassen)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #16 Skrevet 9. september 2008 vi er 5 stk så det koster vel ca 10000 ekstra. Tviler på at et flyselskap har sympati.
Magandang anak ko Skrevet 9. september 2008 #17 Skrevet 9. september 2008 Å herregud, all sympati til dere!!!! Dere har vel hotellet uansett, sjekk på nettet om du får tak i billige flybilletter ned dit! Hvor i Spania skal dere?
Gjest Skrevet 9. september 2008 #18 Skrevet 9. september 2008 vi skal bo privat. Skulle besøke noen venner som har kjøpt seg hus der nede. Alternativet vårt er å reise i morgen tidlig og prisen for å sove er 12500 kr.
Magandang anak ko Skrevet 9. september 2008 #19 Skrevet 9. september 2008 Ok. Hvis du ønsker det, kan du legge ut her hvilken flyplass dere skal til, så kanskje vi kan hjelpe dere å lete etter billige billetter? Jeg får ofte hjelp av andre til å leite etter sånt, siden jeg ikke er så flink selv;o)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 9. september 2008 #20 Skrevet 9. september 2008 uff da... såå kjedelig... Men det burde da være mulig og få tak i noen billife billetter... hvor skal du fly fra? men helt seriøst, du kan ikke få skylden, mannen din har jo like mye skyld som har skrudd av klokka, da har jo han forsovet seg også!!! skjønner at du er lei deg, men det er ikke bare din skyld.... jeg håper det ordner seg så dere kan reise alle sammen...
Gjest Skrevet 9. september 2008 #21 Skrevet 9. september 2008 ja han mener jo det er han sin skyld da. Uansett spiller jo det ingen rolle. Gjort er gjort og spist er spist..... vi booker nye billetter nå Drar i ettermiddag og må spise tørre brødkskiver frem til jul.....
Gjest Skrevet 9. september 2008 #22 Skrevet 9. september 2008 Oiii.....det var kjipt får`n si ja... Håper det ordner seg, kan se for meg noen svært skuffede unger nå ja....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. september 2008 #23 Skrevet 9. september 2008 Shit, håper det ordner seg for dere. Imponerende dog å klare å forsove seg, jeg sover kanpt siste uka før jeg skal på tur, så da må dere ha vært bra slitne.
Banshee Skrevet 9. september 2008 #24 Skrevet 9. september 2008 Sitter her og måper mens jeg leser.. godt det ordnet seg for dere da, får prøve å glemme pengene bare tror jeg :o/
Gulosten™ Skrevet 9. september 2008 #25 Skrevet 9. september 2008 Uff så trist. Jeg kan ikke engang forestille meg hvor kjipt dette føles, men dere kommer dere avgårde. Tørre brødskiver kan dere få av oss, så kan dere kjøpe dere litt suppe også Vet NESTEN hvordan dere har det, for da vi skulle reise hjem fra Paris i fjor vår trodde jeg flyet gikk kl 12 fra Orly, men det var visst ankomst Gardermoen kl 12... Måtte betale 3000 ekstra for å booke om, og vi satt 9 timer på Orly :S Lykke masse til, håper ting årner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå